מחר יום חיסונים מיוחד למגזר החרדי בעיר

יום חיסונים מיוחד ייערך מחר במספר שכונות חרדיות, וזאת בשל מספר מתחסנים נמוך יחסית לשכונות אחרות. המבצע של עיריית חיפה בשיתוף מגן ישראל.

עיריית חיפה יוזמת מבצע חיסונים בשכונות החרדיות, בשל שיעור מתחסנים נמוך יחסית. העירייה בשיתוף עם “מגן ישראל”, משרד הבריאות, קופות החולים ומד”א, תקיים מחר (שני) יום חיסונים מיוחד במטרה לעודד את התושבים להתחסן ולהעלות את שיעור המתחסנים בשכונות, שבהן מספר המתחסנים נמוך יחסית.

לצורך כך, תפתח העירייה מוקדי חיסונים בשיתוף מד”א במקומות הבאים:

• במרכז הקהילתי בקריית שמואל – רחוב דב פרומן 15, בין השעות 18-21
• במתנ”ס “אתנחתא” – רחוב השילוח 1, בין השעות 14-17 (כניסה נפרדת לנשים ולגברים).
• בשכונת ויז’ניץ – רחוב מקור ברוך 20, בין השעות 17-20 – לנשים בלבד.

המוקדים יהיו פתוחים בפני כלל התושבים וחברי כל קופות החולים.

מינהל הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית חיפה יפעיל בכל אחד מהמוקדים צוותים של עובדים קהילתיים ומתנדבים, אשר יסייעו לאנשים המתקשים בתנועה בליווי בחזרה לבתיהם. קופות החולים ייצרו קשר אישי עם כל חבריהם שעדיין לא התחסנו ויזמינו אותם להגיע למוקדי החיסון. מאמץ מיוחד ייעשה לשכנע את בני ה – 50 ומעלה להגיע ולהתחסן לאור התחלואה הקשה יותר בקרב קבוצת אוכלוסייה זו.

בתוך כך, תפתח עיריית חיפה מוקד חיסונים נוסף גם בהיכל העירייה, אשר ייועד לעובדים שטרם התחסנו וזאת מתוך מטרה לחסן את כלל עובדי העירייה.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

ראש העיר: איש לא דיבר איתנו – היינו צריכים להמציא עצמנו

בהתייחסותו ללילה האחרון, אמר ראש העיר יונה יהב כי איש לא דיבר, וכי העירייה הייתה צריכה להמציא עצמה מחדש. “עבדנו כל הלילה זה מה שנכפה עלינו”. עוד אמר: “אין לנו זמן ויכולת להמשיך מלחמה בהיקפים כאלו”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן