קפלן ביקש מראש העיר: ביטול הקנסות על מסכות

חבר מועצת העיר מדגל התורה, פנה לראש העיר בבקשה לביטול הקנסות שניתנו על אי חבישת מסכות. בקשתו משותפת לחברת מועצת העיר לזימי.

חבר מועצת העיר מטעם דגל התורה, מנחם קפלן, פנה יחד עם חברת מועצת העיר נעמה לזימי, לראש העיר עינת קליש, בבקשה שתורה על ביטול דו”חות שניתנו לאזרחים תושבי העיר, בגין אי חבישת מסיכה.

במכתב משותף ששלחו השניים נכתב: “בעקבות פניות רבות של תושבי חיפה, שקיבלו דו”חות עירוניים, בעקבות אי חבישת מסיכה כדבעי, בשוגג ובחוסר תשומת לב רגעית, כתוצאה מהרגל שלפני התפרצות הקורונה, ובהתחשב בכך שמדובר במעידה חד פעמית בה אדם יצא מרכבו, או מקרים דומים, נבקש את הנחייתך לאגף הפיקוח העירוני, לבוא לקראת התושבים.

במכתבם הם כותבים כי גם כך המצב הכלכלי אינו שפיר בימים אלו, ועל כן הצעתם היא לבטל את הדו”ח הראשון שניתן ולהמירו באזהרה כמקובל גם בדו”חות חניה וגם בעבירות תנועה קלות. בהצעתם הם מוסיפים וכותבים כי מי שקיבל מעל דו”ח אחד ישלם גם את הדו”ח הראשון.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

קליש עזבה והותירה בונבונירה ומסמך סיכום קדנציה

ראש העיר היוצאת עינת קליש עזבה היום (חמישי) את לשכת ראש העיר, והותירה לראש העיר הנכנס בונבונירה, מסמך סיכום קדנציה ומכתב אישי בו כתבה: “מקווה שהדברים הטובים ימשיכו גם בשנים הבאות ביתר שאת”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן