דרמה בהדר: חזיר בר בעט ורדף אחד ילדה וזו ברחה ונעלמה

ילדה חרדית תושבת רחוב בצלאל עברה בשבת חוויה מפחידה שעה שחזיר בר בעט בה ורדף אחריה. הילדה שהצליחה להימלט לאחד הבניינים לא הייתה מוכנה לצאת לבית הוריה שהחלו לחפש אחריה במשך שעות.

דרמה התחוללה בשעות אחה”צ (שבת) בשכונת הדר, שעה שנערכו חיפושים אחר ילדה בת 8 שלא הגיעה לביתה. לחיפושים הצטרפו גם שוטרים שחיפשו את הילדה ברחובות השכונה, אך לא מצאו אותה. רק בצאת השבת הגיע הטלפון מהילדה, שסיפרה כי היא נמצאת באחד הבתים ברחוב הסמוך לביתה, ולא מוכנה לצאת משם.

כשהגיעו הוריה אל הדירה, היא סיפרה את שאירע לה, אז הוברר כי בשעות הצהרים בעט ורדף אחריה חזיר בר והיא הצליחה להימלט אל אחד הבניינים, שם דפקה על אחד הבתים שפתחו לה ואירחו אותה.

ש, אביה של הילדה סיפר בצאת השבת לאתר 970: “זה פשוט מחריד אותי לחשוב מה שהיא עברה. כבר אי אפשר ללכת כאן ברחובות בצורה בטוחה. לדבריו הילדה עלתה במרגות שבין רחוב בצלאל לרחוב גאולה, ולפתע היא ראתה בחיה והחלה לסגת לאחור, אלא שאז זו החלה לרדוף אחריה. חיפשנו אותה במשך שעות, הגיעה משטרה, לא ידענו כבר מה לחשוב”, מספר ש.

יצויין כי קודם לכן בשעות הצהרים, התסובב החזיר ברחובות גאולה ורבי עקיבא, והפך לאטרקציה בקרב הילדים. אחד מתושבי הרחוב סיפר ל-970: “התופעה הזו כבר לא מזיזה לאיש. נדמה שרק אסון שיקרה כאן יעורר את האנשים שישנים”.

תושב הבניינים החדשים ברחוב עקיבא אמר ל-970: “בשבוע שעבר הוא הסתובב כאן מתחת לבתים. כבר רואים אותו באורח קבע. התקשרתי לעירייה ושאלו אותי האם יש מישהו שלא יכול להכנס לבית אז יבואו לעזור לו, אבל אם אין בעיה כזו אז הם לא מגיעים”. התקשרתי גם לאחד מחברי מועצת העיר החרדים, והוא אמר לי תפנה לעינת קליש. עושה רושם שלאף אחד לא איכפת”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן