צפו: חתונה בחליסה רועש בהדר – מה יש למשטרה לומר?

בחליסה מתקיימת מאז שעות הערב חתונה כשקול הרעש העז מגיע עד לשכונת הדר הסמוכה. תושבים רבים צלצלו למשטרה, ניידת לא נשלחה. מה במשטרה אמרו אתם מתעניינים?

מאז שעות הערב נערכת בשכונת חליסה חתונה בקרב הציבור הערבי. עוצמת הקול מפריעה לשכנים תושבי הדר, ולמרות שהשעה 23:00 חלפה לפני למעלה משעה, בינתיים המשטרה לא עצרה את הקול.

לאתר 970 הגיעו מספר תלונות של תושבים מסכונת סערט ויז’ניץ, משכונת נווה הדר, וגם משכונת הדר רבתי, על קול הרעש שלא מאפשר לישון. חלקם סיפרו לאתר לדעת כי פנו למשטרה ואמרו שהנושא יטופל. כאן המקום לציין כי לאורך הערב נשמעו לפחות פעמיים מקבץ יריות.

אחת התלונות שהגיעה לאתר 970, הייתה של תושבת שכונת נווה הדר בעיר, שהעבירה הקלטה עם מוקדן המשטרה. כשברקע נשמעים הילדים הקטנים בוכים בשל חוסר היכולת לישון, פונה תושבת השכונה אל מוקדן המשטרה בדבר הרעש, וזה משיב כי התלונות מוכרות.

בשלב מסויים אומר המוקדן לגברת שעל הקו: “העברנו כמה פעמים את התלונות לתחנה, אני מבין את המצוקה. אני מוקד חרום של המשטרה אני לא שולח את הניידות. ביקשנו לזרז את הניידת מעבר לזה אנחנו לא יכולים לעשות כלום. אם את רוצה אני אעביר לך את הטלפון של תחנת חיפה ותתקשרי ישירות אליהם”

את תגובת המשטרה לא ניתן היה לקבל בשעה זו.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן