קפלן תוקף: מעלים הצעות קנטרניות נגד קודשי ישראל

חבר מועצת העיר מטעם דגל התורה תוקף חלק חברי האופוזיציה על כוונתם לעלות מחר (שני) שאילתה בעקבות הכנסת ספר תורה שהעירייה לקחה בו חלק.

חבר מועצת העיר מנחם קפלן מדגל התורה, תוקף חלק מחברי האופוזיציה בעירייה, לאחר שהגישו שאילתה אותה הם מתכוונים עלות מחר בישיבת מועצת העיר.

בשאילהת ששהגישו טוענים אותם חברי המועצה כי באחרונה התקיים אירוע של חנוכת בית מדרש בשילוב הכנסת ספר ספר תורה, ובהזמנות האירוע הופיע לוגו של העירייה, כאשר הוברר להם כי חצי מהסכום של האירוע שולם על ידי העירייה.

בשאילתה נכתב כי “מדובר באירוע פרטי של הכנסת ספר תורה, וכי אין ספק שמדובר באירוע משמח וחשוב אבל עד כמה שידוע לי לא עיריית חיפה ולא משלם המיסים החיפאי אמור לממנו”.

בשאילתה שואלים אותם מגישי ההצעה: “מה השלב הבא? השתתפות כספית של העירייה בבר מצוות, חתונות ובריתות? נבקש לדעת כיצד מחולק התקציב תרבות תורנית ומה הקריטריונים שעל פיהם נעשית החלוקה?

חבר מועצת העיר מנחם קפלן תקף את אותם מגישי שאילתה ואמר כי הכנסת ס”ת לארון הקודש בבית הכנסת מייצג את הקדוש והיקר לעם היהודי דבר שהינו קונצנזוס במדינת ישראל ללא הבדל בין דתים לחילונים”.

“המחלקה לתרבות תורנית בעירית חיפה שמחה להיות שותפה באירועי תרבות תורנית לרבות הכנסות ס”ת לצורך זה המחלקה קיימת כך היה בעבר וכך יהיה בעתיד בעזרת השם. הנסיון לפגוע בקדוש והיקר לעם היהודי לא יצלח. אני קורא לחברי המועצה תכבדו את עצמכם ותמשכו את השאילתה”.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן