הרב לאו ברמב"ם. צילום: 970

צפו: הרה”ר הגיע לביקור פצועים וקיים תפילה ברמב”ם

הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א הגיע בצהרים למרכז הרפואי רמב"ם שם נפגש עם הפצועים מהאסון במירון, ולאחר מכן ערך תפילה לשלומם ורפואתם של הפצועים.

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו שליט”א, הגיע בצהרים (שני) למרכז הרפואי רמב”ם, שם נפגש עם פצועי האסון במירון, וכן עם משפחותיהם של שני הבחורים שפצועים קשה.

בהמשך קיים הרב לאו תפילה לרפואת הפצועים, בה לקחו חלק המשפחות, הצוות הרפואי ועובדי המרכז הרפואי. בדבריו אמר הרב לאו כי חובה על כל אחד ואחד מאיתנו, לאהוב את הבריות. “כשישנה אהבת הבריות זו הדרך להגיע לאור ושמחה של לג בעומר”.

“השנה בתוך השמחה היה כאב נורא, ראינו אהבת בריות כי מירון זה מקום שאתה רואה בו את כולם. כל העדות וכל הגילאים וכולם שמחים ביחד. עד לרגע הנורא שאירע בו האסון ואת האור הזה שלא יכולים היינו להדליק בחמישי בלילה, עכשיו אנחנו נצטרך להדליק, אור של אהבת הבריות”.

הרב לאו הוסיך ואמר כי “ברגעי צער אנחנו יודעים להיות ביחד, כששומעים צרה אנחנו נזכרים שאנחנו אחים. בואו נדע להיות אחים גם ביום-יום”. “הייתי ליד מיטתם של חולים, שאנו מתפללים לרפואתם. אנחנו צריכים לזכור את הדבר המשמעותי. בואו נדע להיות באחווה ולהיות ברעות ובואו נאיר כולנו אור גדול האחד את השני”. בסוך דבריו ציין גם את מתנדבי ‘עזר מציון’ שעבדו מאז שעות הליל של יום חמישי ותמכו במשפחות.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן