כבאי תחנת חדרה הגיעו לחיפה לתרגל מצבי שריפה

חלק מתכנית האימונים לקראת עונת השריפות הגיעו  לחיפה המפקדים ולוחמי האש מתחנת חדרה על מנת לתרגל את תחנת חיפה בביקורת העמיתים השנתית.

חודשים אלו מהווים את הזמן הטוב ביותר לתרגול המפקדים והלוחמים, וכחלק מתכנית האימונים לקראת עונת השריפות הגיעו  לחיפה המפקדים ולוחמי האש מתחנת חדרה על מנת לתרגל את תחנת חיפה בביקורת העמיתים השנתית.

בתרגיל, מתווה דומה לגל השריפות “באש ובמים” משנת 2016 אז נאלצה תחנת חיפה להתמודד עם שריפה בעיר בה מעורב חורש טבעי ומיוער והגיעה לבתי התושבים שרבים מהם נשרפו.

התרחיש כלל ארבעה מוקדים שונים, הראשון שבהם בסטלה מאריס שם לוחמי האש ביצעו הגנת בתים. התרחיש השני דימה שריפה שפרצה בנחל לוטם ומאיימת על שכונות כרמל מערבי ורמת התשבי שם בא לידי ביטוי שיתוף הפעולה עם עיריית חיפה ומשטרת ישראל בפינוי מוסדות ותושבים מבתיהם.

בתרחישים השלישי והרביעי בשכונת דניה, עוספיה ופארק הכרמל תורגלו המפקדים בהבנת תנועת האש ויצירת קווי חיץ באמצעות מטוסים המטילים חומרים מעכבי בעירה סמוך לשכונות ובתים עליהם מאיימת האש,בתרחיש זה שיתפו לוחמי האש פעולה עם צוותים של רשות הטבע והגנים שתרגלו בעצמם הגנה על החי והצומח בפארק הכרמל.

מפקד התחנה טפסר משנה יצחק סויסה הודה לתחנת חדרה על משוב ענייני ומקצועי והדגיש שלוחמי האש מתחנת חיפה ימשיכו באימונים ותרגילים על מנת שברגע האמת יוכלו להציל חיי אדם ורכוש.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן