החל מהשבוע פיילוט להזמנת מקומות בקו 972

מהשבוע פיילוט ניסיוני בסופי שבוע להזמנת נסיעות מראש בקו 972 בימי שישי, במוצאי שבתות ומועדים מיוחדים.

שירות חדש לנוסעים בקו 972. בהנחיית סגן שר התחבורה,  אורי מקלב, החל מהשבוע יחל פיילוט חדש במסגרתו תתאפשר הזמנת נסיעות מראש במגוון קווי שירות בין עירוניים של התחבורה הציבורית ליעדים שונים בצפון הארץ ובכללם קו 972.

השירות החדש אינו יהווה תחליף לקווי השירות הקיימים אלא יבטיח את עלייתם של הנוסעים באופן אמין יותר ללא תלות בתגבור נסיעות בזמן אמת ויאפשר לחברות המפעילות להיערך לנסיעות מבעוד מועד.

הפיילוט בא לאור הגידול הדרמטי במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית והאימון הרב אותם רוכשים הנוסעים בתחבורה הציבורית בישראל. השירות יחל מסוף שבוע זה במגוון קווים של חברת אגד ובכללם קו 972.

לצד הקו לחיפה גם הקו מרכסים לבני ברק, וקווים: 989 מבית שמש לקרית אתא, קו 996 מרכסים לירושלים, קו 997 מירושלים לקרית אתא וקו 999 אף הוא מירושלים לקרית אתא וזאת בשני כיווני הנסיעה.

תהליך הזמנת נסיעה מראש מחייב את הנוסע להזמין את הנסיעה אליה הוא מיועד עד ליום חמישי בשעה 12:00 בצהרים, תוך שהוא מציין את מועד היציאה המבוקש, מספר הנוסעים והקו המבוקש. בערבי החגים יש לבצע את הרישום עד ליום לפני מועד הנסיעה.

השריון מראש אינה כרוך בשום התחייבות כספית. ואין תשלום מראש עבור הנסיעה. התשלום מתבצע בעליה לאוטובוס, כמו בכל נסיעה רגילה. גורמים במשרד התחבורה מציינים כי באם מסיבה כלשהי מתעורר צורך לבטל הנסיעה – יש להתקשר למוקד ולהודיע על הביטול כדי שאפשר יהיה לתת מענה לנוסע אחר שמעוניין לנסוע.

סגן שר התחבורה מקלב: מדובר בהמשכו של תהליך ארוך אותו קידמנו במשרד התחבורה במטרה להגביר את שיפור השירות ולתת מענה אמין יותר זאת לצד הערכות מתאימה המחייבת החברות המפעילות להיערך ולתת שירות אמין ומיטבי יותר ללא תלות של מחסור בידע. אין ספק שתהליך זה יסיע להגביר את תחושת האמון של ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן