פרסום ראשון: חתונת ויז’ניץ תתקיים בחיפה ולא בבני ברק

חתונת ויז'ניץ- סערט ויז'ניץ, שמתוכננת ליום שלישי הקרוב, תיערך בחיפה ולא בבני ברק, כך הוחלט היום (שישי) בתום סיור בהיכל הספורט ברוממה. ביום ראשון צפויים לקבל את האישור המשטרתי.

שמחת בית ויז’ניץ – סערט ויז’ניץ, המתוכננת ליום שלישי הקרוב, לא תיערך בבני ברק והיא תיערך בהיכל הספורט ברוממה, כך הוחלט היום (שישי) בתום סיור שנערך בהיכל הספורט, בהשתתפות עסקני חסידות ויז’ני. ובהם סגן ראש עיריית בני ברק שיקי מנדל, יוסי שארפ, וכן עסקני חסידות סערט ויז’ניץ, יוסי באהם, אלחנן קלאר ושמעון שמענוביץ’.

אחד מהוגי הרעיון הוא העסקן החיפאי שאול פרידמן שנכח אף הוא בסיור, לצידו של סגן ראש העיר מיכי אלפר שפעל מול העירייה שניתן יהיה לקיים את האירוע.

אל המקום הגיעו גם אנשי התפעול של היכל הספורט, וכן עובדי העירייה שביקשו לשמוע את דרישות החסידות. בשלב זה נראה כי האירוע ייערך בהיכל הספורט, אולם עדיין ממתינים לאישור המשטרה שנציגיה צפויים לקבל את התוכנית ביום ראשון הקרוב ולסייר במקום יחד עם נציגי החסידות.

ההחלטה להעתיק את מקום האירוע לחיפה באה לאחר שבבני ברק לא ניתן אישור לקיום החתונה בבית המדרש של ויז’ניץ, וזאת בעקבות האסונות במירון ובקרלין, ובפרט לאחר שנחשפו תמונות ותיעוד של פראנצ’עס לא תקינים, קורות עץ שמחוברות בחוטי ברזל וחיבורים מאולתרים אחרים, אפילו ברמה של ברגים דקים, דבר שהביא את מהנדס העיר בני ברק, להוציא צו מנהלי להפסקת שימוש.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן