בפאנל איגוד הקבלנים הוברר: חיפה מצויינת במדדים

במלון דן כרמל נערך בצהרים פאנל איגוד הקבלנים, שם דובר על חזון העיר וסקירה על מצבה. עוד הוברר כי מצבה של העיר במדדים הוא מצויין.

במלון דן כרמל נערך בצהרים פאנל איגוד הקבלנים, שם דובר על חזון העיר וסקירה על מצבה. כחלק מהסקירה נמסר כי העיר חיפה נמצאת במדדים מצוינים ו-כ90 אחוז מהתוכניות עומדים על 18 חודש עד לקבל אישורים.

באירוע לקח חלק גם מ”מ ראש העיר ויו”ר ועדת המשנה לתכנון ובניה מיכי אלפר שאמר כי “המאמץ לייעול תפקוד מינהל הנדסה, עם הירתמות צוות אגף הרישוי ותכנון עיר, נושא פרי ובא לידי ביטוי בשיא שנרשם החודש”.

אלפר אמר עוד כי השיא נרשם הן בהיתרים שניתנו על ידי הוועדה להקמת מבנים חדשים בגבעת זמר ומקומות נוספים בעיר והן בפרויקטים שנדונו על ידי הוועדה במסגרת תוכניות התחדשות, וכאשר במסגרת כל אלה מתוכננות יותר מאלף יחידות דיור.

“כל אלה מתבצעים על פי חזון ראש העירייה, תוך הקפדה על איכות התכנון ומצוינות אדריכלית, בראייה בת קיימא, עירוב שימושים, שטחים פתוחים ומבני ציבור בסטנדרטים המתקדמים ביותר”.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן