יום עיון לשלוחי חב"ד בחיפה

עם התרחבות שלוחי חב”ד בעיר נערך אמש יום עיון

לקראת שנת השמיטה הבעל"ט ועל רקע התרחבות ממספר שלוחי חב"ד בחיפה, התקיים אמש במלון ניר עציון יום עיון מיוחד בנושאי השמיטה ונושאים נוספים – של שלוחי חב"ד בעיר חיפה.

לקראת שנת השמיטה הבעל”ט ועל רקע התרחבות ממספר שלוחי חב”ד בחיפה, התקיים אמש במלון ניר עציון יום עיון מיוחד בנושאי השמיטה ונושאים נוספים – של שלוחי חב”ד בעיר חיפה.

במהלך יום העיון השתתף גם רבה הראשי של נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית – הרב יצחק לוי שליט”א, שפלפל במשך שעות ארוכות עם שליחי חב”ד בדיני השמיטה הקרבה.

שלוחי חב”ד האמונים על קירוב כל יהודי רחוק כקרוב, מתמודדים בשנת השמיטה גם ובעיקר עם יהודים שאין להם מושג כלל בהלכות השמיטה,

והרב לוי דן באריכות כיצד ניתן להעביר את הלכות השמיטה גם ליהודים אלו, איך מתמודדים עם ועד בית שמסרב להשבית את עבודת הגינה בשנת השמיטה, כיצד אפשר להקל על קניית פירות בשיטת היתר – המכירה, ומהם השיטות החדשות שיכולות להביא פתרונות בשנת השמיטה הקרובה – תשפ”ב.

בסיום היום סיפר הרב לוי לשלוחים על היכרותו המבורכת עם פעילות חב”ד בעיר ובכלל, על דבריו המפורסמים של הרבי כי על כל חסיד לקבל הסמכה לרבנות לפני החתונה, והחשיבות המיוחדת לדעת הלכה למעשה כדי להשפיע על יהודים בשמירת תורה ומצוות, ובירך אותם שיעלו מעלה מעלה ויצליחו להשפיע על כלל עם ישראל. את הכנס ארגן בית חב”ד המרכזי בראשות הרב דב גינזבורג ועל ידי בנו הרב יהודה גינזבורג.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן