עשרות מצלמות אבטחה הותקנו בואדי ניסנס

בימים האחרונים הושלמה בשכונת ואדי ניסנאס התקנת מערך של כ-30 מצלמות אבטחה חדשות, המתריעות באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה.

בימים האחרונים הושלמה בשכונת ואדי ניסנאס התקנת מערך של כ-30 מצלמות אבטחה חדשות, המתריעות באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה.

במסגרת פעילות עיריית חיפה להעלאת תחושת ביטחון התושבים במרחב הציבורי, הסתיימו בימים האחרונים עבודות להצבת כ-30 מצלמות אבטחה חדשות בשכונת ואדי נסנאס.

המצלמות החדשות שהותקנו מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, המאויש 24 שעות ביממה ומצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על פעילויות חריגות שהוגדרו מראש. במקרים בהם תזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יוכל המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצרכי חקירה.

להצבת המצלמות החדשות קדם סיור מקיף, אותו קיימו אנשי אגף הביטחון בעיריית חיפה יחד עם שוטרי משטרת ישראל ברחבי השכונה, אשר בסיומו נקבעו שישה אתרים מרכזיים שבהם יותקנו המצלמות.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: ״המצלמות החדשות מצטרפות למערך מצלמות האבטחה הפזורות במוקדים שונים בשכונות העיר, בגנים הציבוריים ובחופי הים. הצבת המצלמות בשכונת ואדי ניסנאס מהווה צעד משלים להעלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים במרחב הציבורי בשכונה, לצד פעולות נוספות שנעשו כגון הגברת התאורה, גיזום צמחייה ותגבור הסיורים שנעשים במוקדים מרכזיים בשכונה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן