השר לשירותי דת הגיע לביקור במועצה הדתית בעיר

השר לשירותי דת מתן כהנא, הגיע אל העיר ביום חמישי האחרון, וביקר במועצה הדתית בראשות משה דגן. אל השר נלווה גם מנכ"ל משרדו מוני מעתוק.

השר לשירותי דת מתן כהנא, הגיע אל העיר ביום חמישי האחרון, וביקר במועצה הדתית בראשות משה דגן. אל השר נלווה גם מנכ”ל משרדו מוני מעתוק, במשך שעה ארוכה ישבו ושמעו על הנעשה בתחום המועצה הדתית בעיר.

הגעתו של השר לחיפה, הינה חלק מתוכניתו לביקור בכל המועצות דתיות בארץ במטרה להכיר את השטח מקרוב, להבין את צרכיו ולפעול לשיפור שירותי הדת הניתנים באמצעות המועצות הדתיות.

כחלק מהביקור, סייר השר וצוותו בליווי ממונה המועצה ביקור בכל במחלקות המועצה הדתית ואף פגש זוגות שהגיעו להדרכה לפני הנישואין. לאחר מכן שמע סקירה מראש המועצה הדתית הרב דגן על העשייה המבורכת של המועצה הדתית, והשיפור במתן שירותי הדת במחלקות המועצה הדתית כשרות, עירובין, מקוואות נישואין ותרבות תורנית.

השר לשירותי דת מתן כהנא העלה סוגיות מקצועיות לדיון וסיכם את הביקור : “התרשמתי מאוד מהמהפך שהמועצה הדתית בחיפה עברה בתקופה האחרונה בהובלתו של משה דגן, התרשמתי מהנחישות של העובדים לבצע את מלאכתם באמונה ואני מחזק את ידיהם להמשיך ולפעול לחיזוק שירותי הדת בחיפה .

לאחר קבלת הפנים, מנכ”ל המשרד מר מוני מעתוק קיים פגישת עבודה עם ראש המועצה הדתית ודנו בסוגיות מקצועיות.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן