פקחי העירייה פשטו על העיר והחלו לחלק דו”חות

עיריית חיפה מגבירה את האכיפה והפיקוח על קיום התקנות לשעת חירום. בין התקנות הנאכפות ע”י העירייה שמירה על ריחוק חברתי, עטית מסכות במרחב הציבורי וקיום הנחיות התו הסגול בכל בתי העסק המורשים לפעול ובכלל זה חניות ורשתות מזון.

עד היום נרשמו ע”י מפקחי העירייה 163 קנסות בסכומים הנעים בין 500 ₪ ל – 5000 ₪ כנגד תושבים ובעלי עסקים שהפרו את תקנות שעת החירום.

הגברת האכיפה מתבצעת לאור העלייה המתמשכת במספר הנדבקים בקורונה אשר מציבה את חיפה על פי מודל הרמזור הלאומי ברף העליון ביותר של הצבע הכתום.

אכיפת התקנות מתבצעת לצד פעולות הסברה נרחבות אותן מקיימת העירייה יחד עם פיקוד העורף מאז התפרצות מגפת הקורונה. ההסברה מתבצעת הן האמצעי התקשורת והמדיה החברתית והן בשכונות על ידי חיילי פיקוד העורף ועובדי עיריית חיפה.

במידה ונתוני התחלואה ימשיכו לעלות וחיפה תוכרז כעיר אדומה, הרי שבתום תקופת הסגר יחולו על העיר המגבלות שהוכרזו ע”י הממשלה על יישובים אדומים ובכלל זה: השבתת מערכת החינוך, הגבלת מספר השוהים במבנים סגורים והגבלות תנועה שיותאמו למצב התחלואה.

עירית חיפה חוזרת ופונה לתושבים בבקשה להקפיד ולנקוט בכל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו ע”י הממשלה ומדגישה את חשיבות השמירה על כללים אלה בכל הקשור למספר המתפללים בבתי הכנסת ומניעת התקהלויות לאחר התפילה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן