המשטרה ערכה תצוגה מרהיבה לילדים החרדים

פעילות בלתי שגרתית נערכה היום (רביעי) אחה"צ לילדים החרדים של חיפה, שעה שהמטרה הציגה את פעילותה המגוונת. התושבים הודו למשטרה.

עשרות ילדים והוריהם השתתפו אחה”צ בתצוגה מרהיבה של משטרת ישראל, שהגיעה אל השכונה החרדית בהדר, והציגה את פעילותה במגוון אמצעים.

האירוע שנערך בסמוך למעונות גאולה, הביא אליו לא מעט מציבור אנ”ש – תושבי העיר וילדיהם. תחילה הוצגה הפעילות כפי שהיא מתבצעת בשטח, בהמשך נסקרו היכולות השונות באמצעות הכלים המיוחדים שבידי המשטרה, כשבין היתר הוצג גם רחפן העוזר באיתור נעדרים בשטח. בנוסף הביאה המשטרה את האופנוע-ים שהוצג לקהל, כשהאחראים על הפעלתו סיפרו את הפעולות המגוונות שנעזרת בהם המשטרה.

לאחר מכן הוצגה יחידת הפרשים, שעה ששני סוסים הובאו למקום ומפעיליהם הסבירו כיצד הם פועלים, כשבין היתר הם נעזרים בהם לצורך חיפושים ביערות ובמקומות סבוכים.

לאירוע קדמו פאשקווילים שיצאו נגד האירוע, אולם למרות הכל הציבור החיפאי בא בהמוניו, והיו אף מי שהודו לשוטרים שפועלים בקהילה, כשהם מזכירים את האירועים השונים של החתונות הגדולות בחצרות החסידויות שנערכו לאחרונה בחיפה, ושהמשטרה נתנה ידה שהכל יתנהל בצורה מיטבית

כאן המקום לציין כי במהלך האירוע ניסו אותם קיצוניים שעמדו מאחוריי הפאשקווילים שהופצו הבוקר, לפוצץ את האירוע שעה שהחלו לצעוק במקום וגרמו לבכי של פעוטות וילדים. הציבור החיפאי דרש מהם לעזוב את המקום והם הורחקו מהמקום, אולם התמקמו בסמיכות והמשיכו בצעקותיהם.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

ראש העיר: איש לא דיבר איתנו – היינו צריכים להמציא עצמנו

בהתייחסותו ללילה האחרון, אמר ראש העיר יונה יהב כי איש לא דיבר, וכי העירייה הייתה צריכה להמציא עצמה מחדש. “עבדנו כל הלילה זה מה שנכפה עלינו”. עוד אמר: “אין לנו זמן ויכולת להמשיך מלחמה בהיקפים כאלו”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן