מועצת העיר שללה את השכר למיכי אלפר ונחשון צוק

מועצת העיר קיימה הערב דיון שלא מן המניין ובמהלכו 19 חברי מועצה הצביעו על שלית שכרם של המשנים לראש העיר מיכי אלפר ונחשון צוק. המשמעות גם עובדי הלשכה לא יקבלו עוד שכר.

מכה נוספת לקואליציה, לאחר שהערב (רביעי) הצביעו 19 חברי מועצה על שלילת שכר של המשנה לראש העיר וממלא מקומה מיכי אלפר מדגל התורה, ושל המשנה לראש העיר ומלא מקומה נחשון צוק.

בין חברי המועצה שהצביעו בעד שלילת השכר מהשניים, היה גם לזר קפלון, מי שהיה ד לא מכבר סגן ראש העיר ושהודח על ידי אותה אופוזיציה.

בעקבות המהלך שעבר במועצת העיר, פנתה ראש העיר ליועצת המשפטית של העירייה עו”ד ימית קליין, וביקשה לבדוק האם המהלך חוקי וסביר.

כפי שפרסמנו באתר 970, בידי אלפר וגורמים משפטיים שעימם התייעץ, ישנה חוות דעת שלא ניתן לשלול את שכרם בשל המינוי מכוח בחירתה הישירה של ראש העיר, כאשר הם מסתמכים על תקדימים משפטיים ופסקי דין שניתנו בעבר במספר רשויות מקומיות.

עוד נודע לאתר 970 כי במהלך היום נעשו ניסיונות של הרגע האחרון למנוע את המהלך של האופוזיציה באמצעות הידברות, אולם המהלך לא צלח.

משמעות ההחלטה היא כי לא רק מאלפר נשלל השכר כי גם מכל לשכתו, וכך גם בנוגע ללשכת צוק.

בהמשך הישיבה אושר מינויים של שמשון עידו מהליכוד, אביהו האן ממפלגת הירוקים וסופי נקש ממפלגתו של ראש העיר לשעבר יהב, שיהפכו להיות סגני ראש העיר ללא שכר. בעד מינויים תמכו 18, ארבעה בלבד התנגדו וחבר המועצה גרי קורן מחיפה ביתנו נמנע.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן