ראשי דגל התורה חיפה עם גפני ושפירא. צילום: 970

גפני ביקר בחיפה והבהיר: ממשיכים עם ראש העיר

יו"ר דגל התורה ביקר היום בחיפה, נפגש עם חברי דגל התורה וקודם לכן עם ראש העיר. בביקורו בכולל ברחוב הרצוג הבהיר: "אנחנו מכבדים הסכמים וממשיכים עם ראש העיר"

יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני ביקר היום בחיפה ונפגש עם סגן ראש העיר מיכי אלפר, ועם חבר המועצה מנחם קפלן. לפגישה התלווה גם מנחם שפירא סגן ר”ע בני ברק ומנהל המחלקה המוניצפאלית בדגל התורה.

בהמשך נפגשו הארבעה עם ראש העיר עינת קליש, במהלך השיחה עימה אמר לה גפני כי הוא סבור שהיא אינה פועלת מספיק בתחום התקשורתי, וכי עליה לפרסם ולהתהדר בדברים שעשתה עד כה למען העיר.

כמו כן בשיחה העלה גפני את האפשרות להיפגש עם חברי המועצה מהאופוזיציה, ולנסות להרכיב קואליציה מחודשת. לצד זאת הבהיר גפני כי דגל התורה מכבדת הסכמים גם כשנוח וגם כשלא, וכי בכוונתה להמשיך לתמוך בראש העיר.

בהמשך הגיע גפני אל הכולל שנכנס למשכנו החדש ברחוב הרצוג, בשטח שבמתחם בית הכנסת הגדול, שבאחרונה הוקצה לציבור הליטאי. גפני נפגש שם עם האברכים וסיפר להם על פגישתו עם ראש העיר.

“היינו אצל ראש העיריה, היא אישה טובה שלא מתהדרת במה שהיא עושה, לפני דעתנו היא לא אומרת מספיק את מה שהיא עושה. אנחנו בדגל התורה הולכים איתה, גם אם זה טוב וגם אם זה לא טוב. כמו ששואלים אותנו על שאנחנו הולכים עם נתניהו, אנחנו הולכים בין אם זה טוב ובין אם זה לא טוב. אנחנו לא מפרים הסכמים, זה טוב בארצי וגם טוב בחיפה

אתם פה בחיפה תמשיכו בכל הכח ואנחנו נעמוד לימינכם ונעשה הכל על מנת לסייע לכם”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן