המגיפה השקטה בחיפה: 16 נמצאו בבתיהם ללא רוח חיים

16 אנשים נמצאו בבתיהם ללא רוח חיים מתחילת השנה. בזק"א מדברים על מגיפה שקטה. גורם במשטרה סבור כי ישנן גופות נוספות שטרם ידוע עליהם.

המגפה השקטה: 16 גופות נמצאו מאז תחילת השנה בביתם בעיר, כאשר המקרה האחרון התרחש היום (שני), עת נמצאה גופת אישה מוטלת בביתה שברחוב רזיאל.

סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב דוד רזיאל בחיפה.

ברוך קלאר מתנדב זק״א צפון שטיפל בזירה: ״הלב נקרע, שוב נקראנו לזירה קשה מאוד, אישה כבת 70 המתגוררת בגפה אותרה ללא רוח חיים כשהיא במצב ריקבון מתקדם, ככל הנראה מספר שבועות לאחר מותה. שכן שמתגורר בסמוך סיפר כי הפעם האחרונה שנראתה היתה לפני כחודש ומאז לא ראו אותה. בימים האחרונים התפשט בכל הבנין ריח נוראי בעקבותיו הזעיקו את המשטרה והכיבוי, לאחר שנכנסו לדירה אותרה המנוחה מוטלת בבית במצב של איבוד צלם אנוש. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״

מוטי בוקצין דובר זק״א: ״מדובר במגיפה שקטה וכואבת, העיר חיפה מובילה במקרים הקשים, 16 מקרים קשים מתחילת השנה בחיפה בלבד! אנו פונים ללב של כל אחד ואחת, אם יש לכם שכן שגר לבדו, אל תחכו לריח הנורא, תבדקו בשלומם של השכנים בכל יום כדי להציל את חייהם”.

גורם במשטרה אמר בימים האחרונים כי להערכתו ישנן גופות נוספות בשעה זו, אולם טרם ידוע עליהן. בזק”א קוראים לציבור החיפאי לגלות ערנות למצבם של השכנים.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

חולה חצבת שהה במרכז הרפואי לין

משרד הבריאות מודיע על חולה בחצבת באזור חיפה שחזר מחו”ל ושהה במקומות הבאים: מוקד לילה לרפואה דחופה במרכז רפואי ׳לין׳, שירותי בריאות כללית בחיפה, ביום שישי 26.04.2024 בין השעות 19:00 עד 23:00.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן