צפו: תקף חרדים באבנים אך שוחרר כעבור שעתיים

אדם ממוצא רוסי שתקף רב חרדי ברחוב החלוץ וקרא להרוג חרדים, שוחרר בחלוף שעתיים. מתברר כי לאותו אדם, יש עבר באלימות כשלפני חודשיים ששפך מים רותחים על עובד בתחנת דלק.

המשטרה שחררה אדם אלים שאיים להרוג חרדים, ואף הגיע לכדי מעשים שעה שתקף באבנים וחפצים את רב הקהילה של יוצאי ברית המועצות, הרב שאול בורשטיין מחב”ד.

הסיפור המדובר אירע לפני מספר ימים ברחוב החלוץ בצהרי היום. “הייתי בתחנת דלק ותדלקתי, לפתע החל אותו אדם ממוצא רוסי לזרוק ארגזי פלסטיק על המכונית תוך שהוא גורם נזק ואף פגע באדם שישב בסמוך אליי. יצאנו מהמכונית והוא החל לברוח כשהוא צועק נגד הציבור החרדי. בשלב מסויים הוא נעצר והחל ליידות לעברנו אבנים”, מספר הרב בורשטיין.

“הזעקנו את המשטרה ובחלוף מספר דקות הגיעה ניידת, גם אל השוטרים הוא התייחס באלימות, ואלו עכבו אותו ולקחו אותו בניידת המשטרה”, מוסיף הרב בורשטיין.

אלא שאז הוא הופתע בחלוף שעתיים לגלות את אותו אדם אלים מסתובב ברחוב. מה שעוד התברר לו כי זהו אינו המקרה האלים הראשון, שכן לפני חודשיים הוא שפך מים רותחים על פניו של עובד באותה תחנת דלק, וגם אז לא נעצר.

ממסמך המשטרתי הנוגע לתלונה שהוגשה ושהגיע לידי אתר 970, עולה כי אותו אדם חשוד בביצוע מספר עבירות, כשבראש הרשימה הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, היזק לרכוש ותקיפה סתם.

בעקבות המקרה ומסוכנותו של האיש, ולנוכח העובדה שהוא שוחרר ולא נעצר, פנינו למשטרה לשמוע מה הסיבה לכך. מהמשטרה נמסר לאתר 970: “עם קבלת הדיווח על הארוע שוטרי תחנת חיפה הגיעו למקום ועכבו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר בתום החקירה החשוד שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן