גם השבוע בדקנו מי מוכר בזול ומי ביוקר – כנסו לגלות

ושוב לקראת שבת יצאנו לחנויות ורשתות המזון הפונות למגזר החרדי בחיפה, וביקשנו לבדוק מחירים של 15 מוצרים. לא תאמינו לפערים ולמקומות שבהם נמצאו המחירים הזולים. כנסו.

גם השבוע יצאנו לבדוק את עגלת הקניות החיפאית – החרדית, וגם השבוע חזרנו עם פה פעור. בניגוד לשבוע שעבר – עת בדקנו רק ירקות, הפעם בדקנו גם פירות, לצד מוצרים יבשים, שתיה, ואפילו אבקת כביסה.

מחירי השמן קנולה די זהים אולם במקום אחד המחיר זול בשקל. מחיר הקמח יכול לעמוד על פער של 1.40 בין חנות אחת לשניה. בסוכר הפער יכול לעמוד על 70 אג’. אחד המוצרים שהפתיעו אותנו בפער, זה המים של נביעות, כאשר שישיית בקבוקים יכולה להיות בפער של 2.10. גם הפתיתים של אוסם נמצאו בפער אדיר של ארבעה!!! שקלים בין חנות אחת לחנות אחרת. במוצרי הירקות יש פערים במספר קטן של ירקות

כשראינו את המחירים לא האמנו לפערים בחלק מהמוצרים. הופתענו גם לטובה ממחירים דווקא במכולת השכונתית של ויז’ניץ, שם גילינו פערי מחירים משמעותיים לטובת הצרכן.

בקיצור, לפני שאתם עושים את קניותיכם, כדאי שתעיפו מבט על הטבלה.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן