נתניהו הגיע לביקור ברמבם ובאונייה מהאמירויות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (שני) לביקור במרכז הרפואי רמב”ם וקיבל סקירה על הנעשה. נתניהו אמר בתום הביקור כי יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו. גם בטיפול משולב של רופאים ואחיות, וקצינים ורופאים מהצבא, עם מערכות מידע, טכנולוגיה חדישה, מערכות קשר ומערכות אבחון, וכל הבא ליד. יש כאן תוספת משמעותית ליכולת שלנו לטפל בחולים.

בתום ביקורו ברמב”ם, נכנס נתניהו לנמל חיפה הצמוד, שם עלה על האונייה שהגיע מהאמירויות. מדובר בפעם השניה תוך שבוע שהאונייה מגיעה לישראל, כאשר ככל הנראה זה צפוי להיות מסלולה הקבוע, עם הגעתה מידי בוקר ביום שני.

אל ראש הממשלה נלוותה שרת התחבורה וכן ראש העיר עינת קליש. כשנתניהו שאל מה יש במכולות שהובאו מדובאיי, אמרו לו כי הן מכילות מכונות כביסה. “שאלתי מה יש במכולות האלה והסבירו לי – מכונות כביסה. זה מוריד עכשיו את מחירי מכונות הכביסה, מכשירים חשמליים ומזון – כל מה שיגיע הנה פשוט יוריד את יוקר המחייה וכל אזרח ישראלי ירגיש את זה בכיס. אלה פירות השלום, שאתם, אזרחי ישראל, נהנים מהם עכשיו. לא אחר כך, לא בעתיד – עכשיו. כי זה שלום חם, זה שלום תמורת שלום, כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו מחברים את מדינת ישראל לעורק ימי שמביא לה סחורות ומוצרים זולים יותר באיכות מצויינת. זה טוב לכל אזרח”.

במהלך ביקורו בנמל ביקשה ראש העיר קליש מנתניהו כי יסייע להוציא את המפעלים המזהמים לטובת מפרץ החדשנות, ולקדם את מיזם חזית הים”. נתניהו קבע להיפגש בקרוב עם ראש העיר ולדון בפרוייקטים הללו.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן