הכספומט המדובר ברחוב הרצל. צילום: 970

הכספומט התקול: פנינו לבנק הפועלים והבטיחו לטפל

כספומט של בנק הפועלים שמשרת לא מעט מהציבור החרדי בהדר, הפך לאיטי ובאחרונה גם לתקול במסך המגע. בבנק הבטיחו לטפל.

התלונות נערמו, הלכנו לבדוק, ובתגובה בנק הפועלים הבטיחו לתקן. באחרונה הגיעו אל אתר 970 תלונות מצד אנ”ש, על כך שכאשר הם מבקשים למשוך כסף מכספומט של ‘בנק הפועלים’ ברחוב הרצל מול בית הכנסת הגדול, הם נתקלים באיטיות נוראית ובטעויות הקלדה בשל מסך המגע.

התלונות על איטיות בכספומט הספציפי הגיעו כבר לפני מספר חודשים ונמשכו גם באחרונה, אולם לפני שבוע הצטרפו גם תלונות על טעויות הקלדה.

ז, סיפר: “אני לקוח של בנק הפועלים. בעבר היה לי סניף קרוב לבית ולפני תקופה ארוכה העבירו אותי כי סגרו את הסניף. שמחתי שלפחות יש כספומט של הבנק באותו מקום שהיה הסניף, אך כבר הרבה זמן שאני נתקל בתור ארוך כמעט כל פעם שאני מגיע, וכשמגיע סוף סוף התור שלי, גם אז לוקח לי זמן רב למשוך כסף. יש איטיות נוראית שאין בשום כספומט אחר שבו הוצאתי בעבר כסף”, סיפר.

מקרה דומה היה גם ל-י שסיפרה לאתר 970: “ניגשתי לכספומט ליד הכניסה למכבי ברחוב הרצל, וזה נורא איטי. לדעתי יש להם בעיה או שזה מחשב ישן, כדאי להעיר להם, כי לעמוד בגשם בתור הזה, זה לא לעניין. אולי באמצעותכם תבוא הישועה”.

תלונות דומות קיבלנו על אותו כספומט, אולם כאמור ממש באחרונה החלו להגיע גם תלונות על בעיות הקלדה. “הייתי היום בכספומט ברחוב הרצל, היה תור של שני אנשים לפני ועמדתי יותר מ-7 דקות. כשהגיע התור שלי, אמרה לי זאת שהייתה לפני שיש בעיה במסך. הכנסתי את הכרטיס ורציתי להוציא סכום שלא היה נקוב על המסך, לחצתי על ‘סכום אחר’ וזה נלחץ לי על כפתור אחר לגמרי. ניסיתי כמה פעמים ללא הצלחה, לבסוף התייאשתי ולא הוצאתי כסף”.

בעקבות המקרים ירדנו לבדוק את הכספומט המדובר. גם כשאנחנו הגענו היה תור לא ארוך לפנינו, שתי נשים ואדם נוסף שהמתינו לפנינו, אך פרק הזמן שנאלצנו להמתין היה קרוב ל-10 דקות. פעם אחר פעם ראינו את האנשים שלפנינו מוציאים את הכרטיס ומכניסים שוב וכך מתחילים את הפעולה מחדש.

כשהגיע תורנו, החלטנו לבצע פעולה דומה לזו שקיבלנו באחרונה. רצינו להוציא סכום שלמעלה מאלף שקלים, ולשם כך בחרנו ללחוץ על ‘סכום אחר’, שכן ערך 1000 לא הופיע על המסך. כשלחצנו על הסכום ראינו שדווקא הריבוע שבצד השני הוא זה שנלחץ על אף שהנגיעה במגע המסך כלל לא הייתה קרובה אליו.

הסכום שנלחץ ללא רצוננו היה 300 שקלים. מסך נוסף ביקש לאשר את הפעולה, נתנו אישור ויצאו 300. את יתרת המשיכה כבר ביצענו בכספומט אחר, שם זה היה מהיר ומיידי, ובעיקר גם מדויק כפי הסכום שרצינו.

פנינו לבנק הפועלים וביקשנו את תגובתם, שם לא התנערו מאחריות ופעלו בצורה מייטבית. בתגובה ענתה לנו הדוברת: “טוב שהצפת את זה, בודקים מה ניתן לעשות”. בחלוף זמן קצר נאמר לנו כי יסדרו את המקשים כנראה עוד היום”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן