צילום: דוברות זק"א

ההרוגה בתאונה בסיני: צעירה מחיפה

ההרוגה בתאונה הקשה שהתרחשה בחצי האי סיני, היא צעירה תושבת חיפה שנסעה לטיול עם חברים והיתה בדרך חזרה לארץ. שמה: יובל קשה בת 29.

הלילה (חמישי) הותר לפרסום שמה של יובל קשת בת 24 תושבת חיפה שנהרגה בתאונה הקשה אחה”צ בנואיבה שבחצי האי סיני. לטענת חלק מחברי הקבוצה שניצלו מהאתונה, הנהג שעימם נסעו ברכב ההסעות לכיוון גבול טאבה כדי לשוב לארץ, היה נהג שנסע בפראות ולא הפסיק לעקוף מכוניות. גם דרישתם של חלק מחברי הקבוצה כי יפסיק בנהיגה הפראית לא הביאה לשינוי בהתנהגותו ולבסוף אירעה התאונה הקטלנית שבה נהרגו שני צעירים ישראלים.

התאונה התרחשה בכביש שבין מעבר טאבה לנואיבה, ולמרות הבקשה הישראלית להכניס מסוקים לפינוי הפצועים לחצי האי, המצריים סירבו ולא הסכימו. רק מאוחר יותר הגיעו הפצועים אל מעבר הגבול ומשם הוטסו אל בית החולים יוספטל באילת, אולם למרבה הצער על שניים מהפצועים נקבע מוות.  חמישה פצועים נוספים אושפזו בבית החולים אחת בת 23 אושפזה במצב בינוני עם חבלת בטן, והיתר במצב קל.

מיד עם קבלת הדיווח הקשה על התאונה הקטלנית בסיני, יצא מנכ״ל ארגון זק״א לביה״ח המקומי יחד עם מתנדבי זק”א נוספים, שם פגש את הפצועים ופעל יחד עם משרד החוץ במאמצים מול השלטונות לשיחרור הפצועים שברגעים אלו עושים את דרכם באמבולנסים למעבר הגבול טאבה להמשך טיפול רפואי בישראל.

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א: “מדובר בתאונה חזיתית קשה שהתרחשה בכביש החוף של סיני באזור נואיבה, רכב הסעות שהסיע קבוצה של ישראלים בשנות ה20 לחייהם התנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול ככה״נ לאחר שנרדם. לצערי, בן 26 ובת 24 נהרגו במקום ופונו לבי”ח בדהב. חמישה צעירים נוספים נפצעו, בתוכם צעירה כבת 22 במצב קשה שסובלת מפגיעת בטן וארבעה נוספים במצב קל. לאחר מאמצים רבים יחד עם חדר המצב של משרד החוץ הצלחנו לשחרר את הפצועים שכרגע עושים את דרכם למעבר הגבול טאבה. במקביל אנו עושים מאמצים רבים כדי לשחרר את גופות שני הצעירים ולהביא אותם בהמשך למעבר הגבול לישראל.״

מרחבי האתר
דילוג לתוכן