דרעי ערך כינוס לרבני קהילות חיפה להיערכות לבחירות

יו"ר שס אריה דרעי חרש היום (שני) את הצפון, וערך כינוסים לרבני הקהילות במספר ערים, בין היתר גם בעיר חיפה, כאן פתח דרעי את המסע וערך את הכינוס באולם הישיבה של הרב שי פרי שליט"א.

יו”ר שס אריה דרעי חרש היום (שני) את הצפון, וערך כינוסים לרבני הקהילות במספר ערים, בין היתר גם בעיר חיפה, כאן פתח דרעי את המסע וערך את הכינוס באולם הישיבה של הרב שי פרי שליט”א.

במהלך סקירתו של דרעי הוא החמיא לפעילותו של נציג שס בעיר, אורי אוזן, כאשר גם הרבנים הביעו את שבחם לפעילותו, וכיצד הצליח למנף את העיר למקומות גבוהים מאלו שהיו בעבר.

דרעי אמר כי הוא רואה בחיפה עיר עם פוטנציאל להישגים גבוהים בבחירות הקרובות בכל מה שקשור לשס.

במהלך הכינוסים, הוקרן לרבנים סרטון מיוחד בו הוצגו דבריו המרטיטים שנשא מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק״ל בליל שבת פרשת דברים תשפ״ב, ימים ספורים לפני הסתלקותו. בדבריו דיבר על ‘ממשלת שמד’ ודבריו הפכו לצוואה שבמהלכה רואים את מרן זצ”ל פורץ בבכי על המצב ואומר: ״תנועת ש״ס היא רק למען כבוד שמים ועל כולם לעשות הכל כדי שחלילה לא יקרה שוב מה שקרה, שקמה הממשלה הרעה הזאת״.

דרעי פנה בדבריו אל הרבנים ואמר להם כי אתם – הרבנים, השגרירים שלנו. אנחנו נמצאים בימים של חודש אלול וערב החגים. זו העונה בשנה של הכי הרבה מסורת ודת, הציבור מגיע בהמוניו לבתי הכנסת, לכינוסים ולשיעורים, זה השיא ואתם צריכים לפעול מול הקהל שפוקד אתכם. תדעו לפעול בצורה הנכונה, וכך נוכל להביא גם את אלו שלא הצביעו בבחירות שעברו. דרעי אמר לרבנים כי חובה עלינו להגדיל את כוחה של תנועת שס ואת אחוזי ההצבעה במעוזי הימין.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן