ישיבת מועצת עיריית חיפה. תמונת ארכיון. צילום: 970

חיפה מציגה: אין תרבות תורנית עד להודעה חדשה

מועצת העיר הצביעה על אישור החלטה שלא לאפשר את פעילות המחלקה לתרבות תורנית עד להקמת מנגנון פיקוח. כפי שנראה כעת לא תתאפשר פעילות בחורף.

מועצת העיר אישרה את הצעת האופוזיציה להקפיא את הפעילות של המחלקה לתרבות תורנית, כך שפועל יוצא שאירועי חודש תשרי לא יתוקצבו, וכך גם האירועים העתידיים לחנוכה ובכלל לחורף.

ישיבת המועצה שנערכה ביום רביעי האחרון, התארכה ונמשכה אל תוך הלילה כאשר נכחו בה רק חלק מחברי המועצה החרדים. במהלך ישיבת המועצה זעקו חברי המועצה אלפר וקפלן נגד האפליה וההתנכלות לציבור החרדי, שבאטימותם מבקשים להעביר החלטה פוגענית נגד הציבור החרדי, שהינו הציבור המוחלש ביותר בעיר.

אלפר הטיח באופוזיציה: “הפכתם מאפוזיציה פוליטית לאופוזיציה שמבקשת בראש ובראשונה לפגוע בתושבי העיר בפיתוח העיר ובעובדי העירייה, בפעולות קטנוניות של הצקה ונקמה בציבורים שלמים על לא עוול”.

נגד החלטת האופוזיציה הצביעו שלושה בלבד נגד: מיכי אלפר, מנחם קפלן וקיריל קארטניק מסיעת ‘חיפה מתחדשת’. כאמור, משמעות ההחלטה היא כי לא ניתן יהיה להשתמש בתקציב שהוגדר ל’תרבות התורנית’, כשבכלל זה גם 126 אלף שקל שאושרו זה לא מכבר, בנוסף ל-700 אלף שלא הסכימו בעבר לאשר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן