אחד הרכבים שנפרץ

בימים האחרונים: מכת פריצות לרכבים בשכונת הדר החרדית

מספר מקרים של פריצות לרכבים בשכונה החרדית בהדר, התרחשו בימים האחרונים. תושבים סיפרו לאתר 970: שברו את חלון הרכב, לקחו מכל הבא ליד. בעל רכב אחר: "גנבו לי זוג תפילין יקרות ועוד חפצי ערך שהיו ברכב". המשטרה פתחה בחקירה.

בימים האחרונים אירוע מספר מקרי פריצה לרכבים בשכונה החרדית בהדר, והתושבים ובעלי הרכבים חושדים בקבוצת נרקומנים שהם אחראיים למעשה. המקרה הראשון שעליו דווח לאתר 970, אירע בשבוע שעבר בלילה שבין רביעי לחמישי.

רכב של משפחה חרדית שחנה תחת הבית ברחוב ציפורה זייד, נפרץ בצורה של שיברת החלון, ומתוכו נגנבו חפצים בעלי ערך וכן כסף שהושאר ברכב. בעלי הרכב שקמו בבוקר לעוד יום שיגרתי, נדהמו ממה שראו לנגד עיניהם. “באנו לקחת את הילדים ולצאת לעבודה, ואנו רואים שחור בעיניים. כל הרכב מלא בזכוכיות קטנות, ודברים חשובים שהיו לנו ברכב נגנבו”.

בעלי הרכב שפנו למשטרה, קיבלו לטענתם תשובה קרה מהמשטרה, בה נאמר להם כי על מנת להגיש תלונה עליהם לרדת לתחנת המשטרה ושם יקחו טביעות אצבע אם יצטרכו. כשניסו להסביר כי כל הרכב מלא זכוכית וכי אין דרך לרדת מבלי לנקות את הרכב ואולי לפגוע בראיות שיש, הם קיבלו כתף קרה.

מקרה נוסף שאירע אתמול (שלישי) לפנות בוקר, התרחש בסמוך לשטיבעל גור ברחוב ארלוזרוב. רכב של אחד התושבים החרדים, חנה על המדרכה במקום שבו מחנים את הרכב, וכשהגיע הבוקר הוא נדהם לגלות כי רכבו נפרץ.

לאתר 970 נודע כי ככל הנראה באירוע זה יש קצה חוט שיוכל להביא לביסוס החשד שקיים, וכי המשטרה יושבת לפיענוח אירוע זה כמו גם אירועים אחרים.

תושבי אזור רחוב הפועל טוענים כי מזה חודשים ארוכים שהם מתריעים מפני קבוצת נרקומנים שהשתלטו על בריכת הפועל, ושוהים שם כבביתם. הקבוצה המדוברית היא חלק מאלו היוצאים לצמתי ושונבים מקופות הצדקה באמצעות דיג שטרות.

מהמשטרה נמסר לאתר 970 כי משטרת ישראל פועלת בכל עת על מנת לאכוף עבירות מסוג זה ולמצות את הדין עם העבריינים. גם במקרה זה נעשות מגוון פעולות שלא ניתן לפרטן.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן