סיור עבודה במתחם בעבר. צילום באדיבות המצלם

אלפר דאג והוסדר תקצוב ל’פיל הלבן’ בסערט ויז’ניץ

הישורת האחרונה: בפעילות מ"מ ראה"ע מיכאל אלפר הוסדר התיקצוב שיאפשר סיום בנין אשכול גני הילדים של סערט ויז'ניץ. .

מבנה גני הילדים בסערט ויז’ניץ מתקדם סוף סוף לקראת סיום בנייתו שתאפשר לפתור את מצוקת הגנים הקשה בקריית סערט ויזניץ.

לאחר שנים בהם עומד מבנה גני הילדים כ’פיל לבן’ ברחוב הנגב, בנין שבנייתו לא הושלמה לאחר שהיו מי בקדנציה הקודמת של אישרו הוספת תקציב מתקציב העירייה מעבר לתקציב משרד החינוך, מה שאיפשר אך ורק את בניית השלד, הנה כעת בפעילות מקיפה ומאומצת של מ”מ ראש העיר מיכי אלפר, פעילות שנמשכה לאורך תקופה ארוכה, הוסדר ואושר להעביר תקציב שיביא לסיום והשלמת הבנייה.

במהלך ישיבת ועדת הכספים האחרונה (לפני כשבועיים), בה עלה לשולחן הועדה תקצוב הסעיף שיאפשר את סיום בניית גני הילדים של סערט ויז’ניץ, פירטה היועצת המשפטית לעירייה ימית קליין את התסבוכת שנוצרה בתיקצוב והסדר הבניה וכיצד מ”מ ראה”ע מיכי אלפר, פעל מול כל הגורמים בעירייה ובמשרד החינוך מעל שנה על מנת להביא להסדרת התיקצוב לבניית הגנים וסיומם.

לדברי קליין: “נעשתה פה עבודה יפה מאד של מיכי אלפר יחד עם יועץ חיצוני, אחרי שהגענו למצב שמשרד החינוך לא העביר תקציב בכלל כי זה נבנה לא לפי הפרוגרמה ואני הייתי צריכה לתת חוו”ד למה זה לא היה לפי מכרז. כדי להגיש תוכניות סופיות כדי שנוכל לסיים את הפרוייקט הזה אנחנו צריכים להגיש תוכניות מתוקנות ולהשלים את התכנון. הלך מיכי ועשה פה עבודה יפה, לזכותו יאמר, כדי שיהיה לנו את ה-4.9 מיליון שקל”

אלפר שמלווה את הפרויקט מזה שנים סייר במקום על מנת לקדם את סיום הבניה מספר פעמים, ובין היתר אף הביא למקום את מנהל תחום בניה ציבורית בעיריית חיפה מר אריאל בלנק, ואשר כהן מנהל פרוייקטים בחינוך.

במהלך הדיון נרשם עימות קולני כאשר שוב היו מי שסברו שהעירייה לא צריכה להשתתף במימון הבניה. אלפר מחה על הדברים ואף נרשמו חילופי צעקות בין הצדדים, כשהוא טוען כי שעל העירייה לקחת חלק במימון.

לבסוף, למרות הקשיים וההתנגדויות, אושר התקציב בועדה, מה שיאפשר להגיע סוף סוף להסדרת וסיום הבניה ויביא בס”ד לברך על המוגמר ולחנוכת 8 כיתות הגן לילדי סערט ויז’ניץ.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן