צילום: 970

העירייה וראש העיר הצדיעו לשלוחי חב”ד

זו כבר הפכה למסורת. כמידי שנה מתאספים שלוחי חב"ד באולם האירועים של עיריית חיפה, למעמד הצדעה לשלוחי חב"ד והדלקת נרות עם ראש העיר. 

זו כבר הפכה למסורת. כמידי שנה מתאספים שלוחי חב”ד באולם האירועים של עיריית חיפה, למעמד הצדעה לשלוחי חב”ד ע”י השליח הרב דב גינזבורג ובנו הרב יהודה גינזבורג והדלקת נרות עם ראש העיר.

היום (רביעי) נערך המעמד בראשות ראש העיר עינת קליש, ובהשתתפות חבר מועצת העיר אריה בליטנטל. באירוע התוודעה ראש העיר לשני שלוחי חב”ד חדשים שהתווספו למערך השלוחים של חב”ד בחיפה בשנה האחרונה.

השלוחים הציגו את פעילותם והודו לראש העיר על הפעילות המשותפת של הצבת החנוכיות החדשות ברחבי העיר. קליש אמרה לשלוחים כי היא שמחה בשיתוף הפעולה שיש בין העירייה וחב”ד, וניסיון העבר לימד אותה שיש צורך לתפעל את הנושא גם לאחר חנוכה על מנת לשמור על החנוכיות ושימושן גם לשנים הבאות. בנוסף אמרה כי היא מסכימה עם הדרישה להוספת תקציב לפעילות חב”ד שפועלת עבור כלל תושבי העיר, ולא רק עבור סקטור אחד.

במהלך האירוע נשא דברי תורה שליח חב”ד הרב דוד בר-דיין, ולאחר מכן הדליק נרות השליח הרב יהודה גינזבורג.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן