אין תאורת רחוב. צילום: 970

רחובות בהדר חשוכים – בעיריה טוענים: בשל מזג האוויר

רחובות בהדר ובכלל זה בשכונה החרדית חשוכים מאז אתמול, שעה שהתאורה העירונית לא פועלת. בעירייה טוענים כי זהו מזג האוויר שגרם להשבתה של התאורה.

כבר אתמול (שני) הגיעו תלונות מצד תושבי הדר על חושך ברחובות שונים בשכונת הדר. “לא נעים ללכת ברחוב, ולא בגלל הקור אלא החושך והעלטה שיש”, כתבה גולשת למערכת אתר 970. החושך שהיה אתמול מתברר המשיך גם הערב (שלישי) והלילה.

שמעון תושב הדר כתב: “הגעתי מחוץ לעיר ובדרך רופין היה חשוך לגמרי. הייתי חייב להדליק אורות גבוהים. כשהמשכתי לכיוון הבית, אני קולט שגם אצלי ברחוב יש חושך מוחלט, אפילה של ממש”.

יהודה המתגורר ברחוב חרמון כתב גם הוא: “לא יודע מה הסיבה, אבל יש חושך נוראי בכמה רחובות ובכלל זה ברחוב חרמון. זה מוזר כי יש אור לכל הבתים ובכלל זה לבית שלי, אבל תאורת הרחוב מושבתת, אולי תבדקו עם העירייה למה”.

פנינו לעירייה ושאלנו לפשר ההשבתה של התאורה במספר רחובות, ומדוע זה דבר שנמשך לילה שני. מדוברות העירייה נמסר לנו כי מדובר בנזקי רוח וגשם של סופת ‘ברברה’ שפגעו בתשתיות החשמל בכל המדינה ובכלל זה גם בחיפה. “עובדי חברת חשמל ומחלקת התאורה העירונית פועלים לאורך כל שעות היממה לתיקון התקלות וימשיכו לעשות כן ככל שיידרש”.

לנו רק נותר לתהות בכמה רחובות בעיר מדובר שטרם הצליחו להגיע לשכונת הדר לרחוב חרמון, וכן לדרך רופין שזהו ציר מרכזי.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן