המסעדה במגדל מלון חיפה. צילום: 970

הוסר צו הסגירה ממטבח בית המלון ‘מגדל חיפה’

אחיר ימים בודדים ולאחר שימוע וביקור מחדש שנערך במלון 'מגדל חיפה' ברחוב הרצל, הבינו גם במשרד הבריאות כי אי סיבה להמשיך בצו הסגירה.

אחרי ימים בודדים, במשרד הבריאות הוחלט על ביטול הצו נגד מטבח בית המלון ‘מגדל חיפה’. לאתר 970 נודע כי ביום חמישי האחרון נערך שימוע, במהלכו הוברר כי הצו שניתן יומיים קודם לכן לא משקף את התנהלות המטבח, וכי מספר דברים שהתרחשו הם שהובילו להחלטה על סגירתו.

כך למשל הוברר במהלך השימוע כי מה שגרם לבעיה במזון, הייתה הפסקת חשמל שהתרחשה במהלך השבת ושהשביתה את כל המקררים וגרמה נזק גדול לבעלים, שכמובן לא תכננו להשתמש במוצרים שהיו במקרר, אולם עוד קודם להגעת המנהלים, כבר בבוקרו של יום ראשון היו במקום פקחי משרד הבריאות שבאו בהזמנת הבעלים ימים קודם לכן כדי לתת ‘אישור עסק’, למסעדה החדשה שהוקמה במקום.

הבעלים שלא היה באותה עת, קיבל את המידע על הביקור רק לאחר מכן, אז גם גילה כי הוצא צו למטבח. כאמור, ביום חמישי נערך השימוע שבסופו הוחלט לערוך ביקורת עסק מחדש, וזו נערכה אתמול (ראשון) כשבסופה הוחלט כי אין כל סיבה להמשיך עם הצו סגירה, והבוקר (שני) הוסר הצו.

בביטול הצו כתבה שגנית רופאת המחוז ד”ר רנא שיבלי, כי היא מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק אתמול על ידי מפקחת בריאות הסביבה בלשכת משרד הבריאות. בביקורת זו נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן