סניף דואר. תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

מכה לתושבי נו”ש: סניף הדואר ברחוב הגליל ייסגר

סניף הדואר ברחוב הגליל ייסגר בעוד פחות מחודש. בדואר מגיבים לאתר 970: ""בחיפה יש כ-40 נקודות שירות של הדואר, יותר מלכל רשת קמעונאית או בנק."

תושבי שכונת נוה שאנן קיבלו היום הודעה על סגירת הסניף שבשכונה ברחוב הגליל בעוד פחות מחודש. בהודעה נכתב: “סניף הדואר נוה שאנן צפוי להיסגר לקהל ב-16/04/23. ניתן יהיה להמשיך לקבל את שירותי חברת הדואר בסניף נתיב חן, ברחוב טבנקין 2 בעיר חיפה”.

משמעות המהלך שתושבים המתגוררים בקצה השכונה הגדולה, יצטרכו להרחיק עד לקצה השכונה, כאשר כמובן גם מספר התושבים שיהיו על סניף אחד יגדל בצורה משמעותית.

בעקבות ההודעה פנינו לדואר ישראל ושאלנו האם אכן בכוונתם לסגור את הסניף, האם ניתן שיקול דעת למרחק הרב שיידרש לתושבים להגיע לסניף החדש, והאם זו מדיניות לסגור עוד ועוד סניפים.

תגובת דואר ישראל שהתקבלה באתר 970: “הדואר עובר בימים אלו תכנית הבראה נרחבת, שהמטרות העיקריות שלה הן למנוע פשיטת רגל, לייצב ולייעל את החברה, ולשפר משמעותית את רמת השירות. כחלק מכך, מפוטרים כ-1,000 עובדים, נסגרים סניפים, ומבוצעים שינויים ארגוניים, תפעוליים ועסקיים. במקביל, אנו משקיעים משאבים משמעותיים במיכון, בטכנולוגיה ובמערך השירות של הדואר”.

עוד נאמר בתגובה כי “בחיפה יש כ-40 נקודות שירות של הדואר (10 סניפים ו-30 מרכזי מסירה לאיסוף חבילות בעסקים קטנים ברחבי העיר)- יותר מלכל רשת קמעונאית או בנק!”

“לאחר השלמת תכנית ההבראה, לדואר ישראל תהיה פריסה משמעותית של כ-350 סניפים ברחבי הארץ, עם שירותים מתקדמים, טובים ונגישים יותר לכלל הציבור”.

לסיום אמרו: “בזכות שינויים ושירותים חדשים שמציע הדואר, כבר אין צורך להגיע לסניף בשביל כל פעולה, כולל עבור משיכת כספי הקצבאות. עם הכרטיס הבנקאי ‘דיירקט’, ניתן למשוך כספים מהחשבון בבנק הדואר מכל כספומט של כל בנק, לשלם בחנויות ואף לשלם חשבונות או לבצע רכישות במוקדים טלפוניים ובאתרים”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן