ושוב רחוב גאולה בכותרות – הפעם בשל מקרה אלימות

מקרה אלימות התרחש הערב (שני) ברחוב גאולה, שעה ששלושה צעירים הגיעו ואיימו על תושב השכונה, ואף ניסו להכנס לביתו. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשודים.

מה יהיה על רחוב גאולה שהיה שקט והפך לרועש מבחינה פלילית? את השאלה הזו שואלים תושבי הרחוב שחווים באחרונה שוב ושוב כיצד הפשע מרים ראש.

הערב (שני) היה זה מקרה אלימות, שעה שלמקום הגיעו שלושה צעירים וישבו ברכב במשך זמן רב, תוך שהם ממתינים לחרדי תושב הרחוב. השלושה הסתובבו סביב רכבו ובשלב מסויים גם עלו לכיוון ביתו של האיש ומשלא הצליחו לפתוח, החלו בצעקות וקללות תוך ניבול פה.

שכן סמוך סיפר לאתר 970: “זה היה פשוט מזעזע לשמוע את הרפש שיוצא מפיו של אחד החילוניים שהיה שם תחת הבניין. סילקתי את הילדים מהחלון כדי שלא ישמעו את כל ניבולי הפה”.

תוך כדי צעקות, הגיע לעזרתו של תושב הרחוב אדם רכוב ברכב, מה שהביא לבריחתם של השלושה באמצעות רכבם, אולם תוך דקות אחדות שבו וחזרו למקום.

בשלב זה למקום כבר הגיעו ניידות משטרה שהוזמנו על ידי התושבים, ולאחר תחקור של האירוע עיכבו את הצעירים. מתברר כי במהלך היום מי מהשלושה איים על אותו תושב רחוב, כשהוא נמצא במקום עבודתו, ותלונה הוגשה במשטרה, מה שלא מנע מהם להגיע הערב אל ביתו ולנסות לפגוע בו או במי מבני משפחתו.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן