שלום ויצמן ברגע המפגש עם הכלבה מיקה. צילום: דוברות המשטרה

הכלבה שעוזרת לילדים החרדים נגנבה לשטחים והוחזרה

הילדים החרדים בחיפה שנעזרים בטיפול רגשי באמצעות בעלי חיים, לא ידעו על הדרמה שהתחוללה סביב הכלבה 'מיקה' של שלום ויצמן, שבאמצעותה טופלו והביאו לתוצאות מדהימות. לפני למעלה מחודשיים נגנבה הכלבה אל הרשות הפלסטינית, וכעת היא הושבה לויצמן.

לפני מספר ימים שוטרי תחנת שפט שבצפון מזרח ירושלים קיבלו הודעה על כלבה שנגנבה משכונת הדר בחיפה ונמצאת באזור כפר אל ג’יב, שבתחומי הרשות הפלסטינית, בסמוך לרמאללה.

השוטרים הקהילתיים של תחנת שפט רס”מ ענאן מרעי ורס”מ פיראס גאנם, החלו לפעול למען איתור זהות מחזיק הכלבה והשבת הכלבה לבעליה. מספר פעולות שביצעה המשטרה בציר הקהילתי, הצליחו להביא להתחקות אחר זהות מחזיק הכלבה, כשהם מגלים כי באותה שעה היא נמצאת בכפר אל ג’יב שליד רמאללה.

לאחר מאמצים רבים הצליחו השוטרים לשכנע את מחזיק הכלבה להחזירה, והוחלט על מיקום שאליו יביא את הכלבה בסמוך למחסום, שם יקשור אותה ומשם היא תיאסף על ידי השוטרים.

לאחר שגנב הכלבה ביצע את המהלך, הגיעו למקום שוטרים ולקחו את הכלבה לתחנת המשטרה, שם נתנו לה אוכל ומים ועדכנו את שלום ויצמן, מטפל רגשי שעבד ב’ערוגות’, וכיום עובד ב’ת”ת תורת אמת’ ובקלינקה פרטית ברחוב ארלוזרוב כי כלבתו נמצאה והיא ממתינה לו.

שלום הנרגש מיהר לירושלים והיה מרגש לראות את המפגש בינו לבין הכלבה שקפצה עליו משמחה, לאחר חודשיים ימים מאז שנגנבה.

לילדים החרדים המטופלים אצל שלום מוכרת הכלבה מיקה, ומתברר שבשנים האחרונות שלום ויצמן הצליח לחולל עימה פלאים אצל הילדים, שמעבר לכך שירד חששם מכלבים, באמצעות הטיפול הצליח ויצמן להביא לתוצאות מדהימות.

שלום ויצמן הינו מטפל רגשי ופסיכודרמטיסט המסייע לרבים מבני הקהילה, הבוגרים בעזרת כלים מעולם הפסיכודרמה ולנערים וילדים בעזרת אומנויות ובעלי חיים, בינהם ”מיקה” כלבת טיפול.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן