מאפיית אנג’ל הפסידה את ישיבת נחלת הלויים

מאפיית אנג'ל הפסידה היום (חמישי) את ישיבת נחלת הלווים, ששקלה לעבור ולרכוש את הלחמים ממנה. בימים האחרונים קיבלה הצעת מחיר, אך לנוכח הפגנתו של יו"ר הדירקטריון, הולחט בישיבה שלא להתקשר עם אנג'ל.

ישיבת ‘נחלת הלויים’ בשכונת נווה שאנן, החליטה שלא להתקשר עם חברת אנג’ל, לאחר שבאחרונה רצתה לעזוב את ההתקשרות עם מאפייה שעימה נמצאת בקשר עיסקי בשנים האחרונות, ולשם כך פנתה לחברת אנג’ל לקבלת הצעת מחיר. בעקבות, הגעתו של יו”ר דירקטריון החברה להפגין מול ביתו של מרן הגר”ג אדלשטיין שליט”א, החליטו בישיבה להישאר עם המאפייה שסיפקה עד כה לחם מידי יום.

בשיחה עם אחד מהנהלת הישיבה, הוא מספר לאתר 970, כי עוד לפני פסח עלתה מחשבה לעבור חברה, והוחלט לעשות את הבדיקה לאחר ‘בין הזמנים’. בימים האחרונים פנתה הישיבה למאפיית אנג’ל וביקשה הצעת מחיר, הן לימות החול והן עבור שבתות.

“במאפיה שעימה יש לנו את ההתקשרות, אנו רוכשים מידי יום 50 כיכרות לחם, בשבת 80 חלות ולמעלה מ-1,500 לחמניות. קיבלנו הצעת מחיר ממאפיית אנג’ל אולם לאחר מה שקרה היום, הוחלט שלא להתקדם עם המהלך ולהישאר עם המאפייה שעימה אנו בהתקשרות”.

מאמדן של העיסקה אם הייתה יוצאת אל הפועל, ניתן להסיק כי מדובר בהפסד של סכומים גדולים בשנה, כשהמהלך מצטרף לישיבות שהיו לקוחות המאפייה, והודיעו על החלטתם לנטוש את המאפייה לטובת מאפייה אחרת.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן