צילום: באדיבות המצלם

צפו: נעצר עוד חשוד בסחר בסמים – חולייה נוספת לעברייני גאולה

המשטרה עצרה הלילה עוד חשוד בחסר בסמים, הכל תוך כדי אירוע אחר עליו דווח כאן אמש. הבוקר (ראשון) בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד.

בתום מרדף קצר, נעצר הלילה תושב רחוב הפועל, שעה שניסה לברוח מהשוטרים ובמהלך בריחתו זרק גרב שהכילה בתוכה שקית סמים. המרדף אחר אותו חשוד, החל לאחר עיכוב שני החשודים בתקרית האחרת שאירעה ברחוב גאולה, כאשר באותה שעה הבחינו אברכים בו וברכב שנוהג לספק סמים, והפנו את תשומת ליבם של השוטרים.

עם הגעתו של שוטר לעבר החשוד הוא התבקש להוציא את שיש לו בכיסים, אז שלף חפצים מכיסו ובהם סכין שאותה חטף חזרה לידיו והחל להימלט, אולם בתום מרדף קצר בין הבניינים, הוא נעצר כשבמהלך המרדף הוא השליך לעבר אחד השיחים שמאחורי גדר, גרב ובתוכה שקית עם סמים קשים.

במשך מספר דקות פעלה המשטרה כדי לחלץ את השקית שתשמש ראיות, ובמהלך הלילה הוא נחקר והבוקר (ראשון) הובא בפני שופט מעצרים אחסאן חלבי, שהאריך את מעצרו ביומיים בלבד, למרות בקשת המשטרה להאריך בחמישה ימים את המעצר.

בתיעוד שהגיע לאתר 970, ניתן לראות את רגעי פעולת המשטרה בחילוץ הסמים מאותו שיח, וצילומם לצורך ראיות בבית המשפט.

במהלך הדיון שנערך הבוקר הוברר כי מדובר ב-28 גרם של סמים מסוג קריסטל כשלצד זאת נמצאו דברים נוספים כהגדרת התובע המשטרתי. לשאלת עורכת דינו מהסנגוריה הציבורית, אישר התובע המשטרתי, כי על גופו גם נמצאה סכין שקודם לכן תפס אצלו השוטר, והוא ניסה להעלים אותה כשברח.

כשנשאל מה היה שהתעורר לגביו, השיב נציג המשטרה כי יש דוח פעולה מפטר של השוטרים מדוע הם ניגשו אליו, אך הבהיר כי היה זה אירוע ספונטני. בכוונת המשטרה לחקור עוד מספר אנשים סביב חקירה זו, כאשר יש מספר פעולות שהינן בנות שיבוש אם וכאשר היה משוחרר, ועל כן ביקשו חמישה ימי חקירה, אולם כאמור השופט נאות לאפשר למשטרה לקבל רק שני ימי חקירה כשהוא במעצר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן