פשעי שנאה כלפי חרדים ברחובות חיפה

בחורים ואברכים התלוננו בימים האחרונים על פשעי שנאה ברחובות העיר, שעה שצמד צעירים שנוסעים במכונית זורקים ביצים לעבר חרדים, וצועקים במקביל קריאות גנאי נגד הציבור החרדי ובכלל זה 'מוות לחרדים'.

פרסום ראשון: בשבוע האחרון חוו מספר תושבים בשכונות שונות בחיפה, התנכלות בשל היותם חרדים, כאשר ככל הנראה מדובר באותו צמד שפועל בלילות מתוך מניע של שנאה.

מהפרטים שהגיעו לאתר 970 ע”י ארגון ‘השומרים’, עולה כי בשבוע האחרון, מספר אברכים נתקלו בתופעה של זריקת ביצים עליהם, תוך השמעת קריאות גנאי כנגד הציבור החרדי ובכלל זה ‘מוות לחרדים’.

האירועים המדוברים התרחשו במספר רחובות בהם: בר כוכבא, הרצוג, ארלוזרוב וגאולה, וכן בשכונות נוספות כמו קריית אליעזר כלפי בחורי ישיבת צאנז, כאשר ייתכן והיו מקרים נוספים שבגינם החליטו בארגון ‘השומרים’ לפנות לציבור באמצעות אתר 970, ולבקש מידע מכל מי שנפגע או שיש לו מידע להוסיף.

בידי ארגון השומרים מספר פרטים שבכוונתם להעביר למשטרה, ושהינם בגדר ‘קצה חוט’ על מנת לעלות על זהותם של הנהג והיושב לצידו, כאשר דפוס הפעולה הוא זהה בכל המקרים; שעה שהרכב מאט את נסיעתו ולפתע נזרקת ביצה לעבר הולך הרגל, תוך כדי השמעת קריאות גנאי נגד החרדים.

באירועים שהתרחשו בימים האחרונים, נפגעו מספר אנשים בכירים בקהילה החרדית, ביניהם; רב מוכר וחשוב, נכד של אחד האדמו”רים, ומספר אברכים נוספים.

לאתר 970 נודע כי האירוע האחרון התרחש אמש (מוצש”ק) בסמוך לישיבת צאנז בקריית אליעזר, גם שם נזרקו ביצים על מספר בחורים.

בתיעוד של אחד המקרים שהועבר לאתר 970, נראה אברך כשהוא צועד מעט לאחר חצות ברחוב, כשלפתע אותו רכב מגיע בסמוך לו ומתוכו נזרקת ביצה. האברך המופתע לא הבין בשניה הראשונה מניין נזרקה לעברו הביצה, סבר כי זה קרה מאחד הבניינים הסמוכים, אולם מהר מאוד הבין מי הזורקים, לאחר שנקראו לעברו קריאות גנאי והרכב נמלט.

בארגון השומרים מבקשים מכל מי שחווה אירוע דומה, או שיש לו מידע נוסף לספק, נא ליצור בהקדם קשר על מנת להביא את הדברים בצורה מרוכזת לידי המשטרה.

ניתן להשאיר פרטים באימייל הבא: s0527175419@gmail.com

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן