ח"כ אלעזר שטרן. צילום: לדעת

ח”כ אלעזר שטרן לא יתמודד על ראשות עיריית חיפה

ח"כ שטרן מ'יש עתיד', הודיע הבוקר כי לא יתמודד על ראשות העיר חיפה. "החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומי", כתב בהודעתו.

ח”כ אלעזר שטרן ששקל להתמודד על ראשות עיריית חיפה, ועשה מהלכים לקראת אותה התמודדות, החליט בימים האחרונים לרדת מהמירוץ המדובר, והבוקר (ראשון) הודיע זאת.

בתגובה מטעמו נכתב כי “נוכח האתגרים הגדולים ברמה הלאומית בכנסת ובחברה הישראלית כולה, החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית. אני מודה לרבים מתושבי חיפה שפנו אליי, לכל אלה שהפצירו בי להתמודד על ראשות העיר (הם אלה שהניעו את התהליך). אני מייחל שכל מי שיוביל את חיפה בעתיד יביא לידי ביטוי את הפוטנציאל העצום והלא ממומש דיו שטמון בעיר המיוחדת הזו ובתושביה הנפלאים”.

הערכות שונות עלו בנוגע לפרישתו מהמירוץ החל מסקרים, ממשיך בהתמודדות של אחרים על אותה משבצת, וגם טענה כי נדרש להתפטר מהכנסת אם וכאשר היה מתמודד על ראשות העיר.

החלטתו של שטרן שלא להתמודד על ראשות העיר, לא גרמה לטלטול במערכת הפוליטית המקומית, שכן שטרן איננו תושב העיר, אלא מתגורר במצפה הושעיה, ורבים ראו במהלך שרצה לעשות כרצון למצוא לעצמו תפקיד בלי היכרות של ממש את העיר.

בחודשים האחרונים נפגש שטרן עם גורמים שונים בעיר, ואף נצפה יושב לשיחות ופגישות בבתי קפה בעיר, אולם ההבנה של מצבו הפוליטי המקומי נפלה אצלו באחרונה והבוקר כאמור הוא הוציא את ההודעה.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן