החל ממחר קמפיין לגיוס עבור ארגון השומרים בעיר

ארגון השומרים ייצא מחר (שישי) לקמפיין מיוחד לגיוס תושבים שעד כה לא מנויים על הוראת הקבע. במהלך החודש האחרון עם עליית המקרים השונים בכל השבוע אך גם במהלך השבת, עלה שוב הצורך בתגבור תחושת הביטחון בשכונה

ארגון השומרים ייצא מחר (שישי) לקמפיין מיוחד לגיוס תושבים שעד כה לא מנויים על הוראת הקבע. במהלך החודש האחרון עם עליית המקרים השונים בכל השבוע אך גם במהלך השבת, עלה שוב הצורך בתגבור תחושת הביטחון בשכונה, אולם הוצאות הארגון גדולות וההכנסות אינן מספיקות, ובשל כך הוחלט על יציאה לקמפיין תחת הכותרת ‘שומרים על חיפה’.

במהלך הקמפיין מקווים בארגון לצרף עוד עשרות מנויים שיחתמו על מנוי של 20 שקלים לחודש, כאשר הדבר יאפשר את המשך הפעלתו של רכב הביטחון במהלך השבתות והחגים, המשך תפעול מצלמות האבטחה למניעה ואיתור של מקרי גניבה ומקרי פשע נוספים שלמרבה הצער התרבו בשכונה, כשלצד התפעול בכוונת הארגון גם להרחיב את המערך בתיקון ובשדרוג של המצלמות הקיימות לצד הרחבה לאזורים נוספים.

במקביל ניתן שירות שם של ‘שבת גוי’, שכעת אף מורחב עם הבאתו של ‘שבת גוי’ נוסף שיישב ברחוב מיכאל, וזאת לאור הביקוש וריבוי הפניות לזה הקיים כיום.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן