זה כבר לא ראש בראש – זו סקירה רחבה

יצאנו לחמש רשתות שיווק לבדוק עבורכם את הפערים במחירי הפירות, הירקות ועוד כמה מוצרים. לא תאמינו כמה הפער שיש. כנסו ותגלו.

במשך תקופה ארוכה אנו בודקים ראש בראש של מוצרים שונים ובכלל זה פירות וירקות בין אושר עד לרמי לוי. לבקשת גולשים רבים שפנו אלינו בשבוע האחרון, הרחבנו את הסריקה (באופן חד פעמי) גם לרשתות שיווק נוספות הפועלות באזור.

סקרנו בסך הכל חמש רשתות שיווק. יצאנו אל החנויות לאורך שעות הערב של יום רביעי (אתמול) ושעות הבוקר של יום חמישי, ובדקנו את אותם המוצרים.היינו ברמי לוי בנשר. באושר עד בחיפה. בנתיב החסד ברחוב מיכאל. ביש בשכונה בנווה שאנן ושוק מהדרין ברחוב הרצל.

בחלק מהמקומות לא מצאנו פריט כזה או אחר, וציינו זאת כאן בתוצאות הסקירה של המוצרים. לצד מה שלא מתפרסם כאן, חשוב לנו לציין כי ישנם מוצרים שונים שניתן למצוא אותם בפערים של ממש בחלק מהחנויות. כך למשל תפוח אדמה שבמקום אחד נמכר כמחיר קבוע לשק, ובמקום אחר במחיר זול משמעותית.

הדבר נכון גם למשל לשמן זית שבאחת מרשתות השיווק נמצא במחיר מוזל מאוד, אל מול רשתות האחרות שהפער שם גבוה בהרבה.

כך גם לגבי שמן קנולה שמחירו ירד ירידה של ממש לפחות בשתיים מרשתות השיווק, כאשר גם ביניהם עדין יש פער, ואולם מכיוון שלא מדובר באותו מוצר, בחרנו שלא להכניס כאן אל הטבלה, אולם אנו כן מציינים זאת, לאור החשיבות שיש בדבר כדי לחסוך לא מעט כסף בקנייה השבועית, ועל כן אנו פונים אליכם גולשי אתר 970, בדקו לפני הקניה היכן לעשות את הקניה, החסכון יכול להיות בעשרות שקלים רבים מידי שבוע.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן