מודעת הפרסום

כעס בקהילה החרדית בנו”ש: אנו מופלים לרעה מול הדר

בקהילה החרדית בנווה שאנן כועסים הורים לילדים, לנוכח פרסום של עיריית חיפה שמפלה לטובה את תושבי הדר, כשנותנים להם סבסוד לפארק משחקים.

הטבה מיוחדת שפורסמה בפרסום רשמי של עיריית חיפה, קוראת לציבור החרדי ליהנות מהטבות לקראת בין הזמנים, בפארק המשחקים ‘באלגן’ וכן בגן החיות הלימודי.

במודעה נקראו התושבים להגיע ולרכוש את הכרטיסים המדוברים ביום רביעי האחרון, וכן היום (ראשון) במתנס ‘אתנחתא’ שבשכונת הדר, כאשר נכתב מפורש במודעה כי מוקדים נוספים לקניית כרטיסים בקריית שמואל ובנווה שאנן יפורסמו בהמשך.

אלא שלצד מכירת הכרטיסים, מתבר כי תוכן המודעה הצליח לעורר כעס רב אצל הורים בשכונת נווה שאנן, שעה שגילו כי ההטבה בכרטיס המוזל לפארק המשחקים ‘באלגן’, הינה רק לתושבי הדר.

וכך נכתב במודעה: “ההטבה לפארק באלגן הינה לתושבי הדר בלבד. בעת הרישום נא להצטייד בתעודת זהות בצירוף הספח”.

הורים מנווה שאנן כתבו לאתר 970: “אודה לכם שתבדקו מדוע אנחנו מופלים. למה כחרדים תושבי נווה שאנן, לא מגיע לנו ליהנות ממה שמגיע לתושבי הדר?”, שאל ר’ תושב נווה שאנן. בתלונה נוספת שהגיעה אלינו נכתב: “הסתכלתי והשתוממתי לגלות מודעה עם לוגו של עיריית חיפה שמספרת על הנחות, אבל מה שמגיע לתושבי הדר, לא מגיע לנו. אולי אצלנו בשכונה לא משלמים ארנונה?”

בקבות הטענות, פנינו לדוברות עיריית חיפה כבר בשבוע שעבר וביקשנו את תגובתם, אולם עד נכון למועד כתיבת הידיעה לא ניתנה תגובתם למעט מענה ראשוני שבו נכתב לנו כי הם מנסים להבין.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן