צילום: דוברות עיריית חיפה

הושלמה התקנת מצלמות האבטחה בעיר התחתית

ממשיכים ברישות העיר במצלמות אבטחה להעלאת הביטוח האישי של התושבים. כחלק מצעד זה, הושלמה התקנת מצלמות האבטחה בעיר התחתית.

שמונה מצלמות אבטחה חדשות הותקנו בסמוך לשלושה מוסדות חינוך ומקבץ דיור מוגן ברחובות משה שרת, אנילביץ’ ולוחמי הגטאות שבעיר התחתית. המצלמות הותקנו במסגרת תכנית העבודה של אגף הביטחון בעיריית חיפה והן מצטרפות למערך המצלמות הקיים, הכולל מאות מצלמות אבטחה הפרוסות ברחבי העיר ויחד יוצרות רצף תיעודי. במסגרת זו יתקנו בשלב הבא מצלמות נוספות ברחוב חטיב’, בשד’ בת גלים, בגן הציבורי החדש ברחוב ברל כצנלסון ובשכונת גבעת זמר.

המצלמות, מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה והן מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על פעילויות חריגות. במקרים בהם מזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יכול המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה.

כמו כן, מלוות המצלמות במערכת כריזה המופעלת מרחוק, יחד עם מערכת שליטה ובקרה, שמטרתה להציף למוקדן את ההתרעות ממערכת האנליטיקה לסגירת מעגל מהירה בין הזיהוי במצלמה להגעת צוותי הסיור והאכיפה של עיריית חיפה. בנוסף, נשמרים הצילומים שנקלטים במצלמות יישמרו ומועברים לידי המשטרה לצרכי חקירה.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: ״התקנת המצלמות תמשך בשבועות הקרובים בהתאם לתכנית העבודה של אגף הביטחון של עיריית חיפה, במטרה להשלים רצף תיעודי ולשפר את תחושת הביטחון האישי בקרב התושבים. הניסיון מהפעלת מערכות כריזה מרחוק, מלמד שניתן למגר מפגעים שמאותרים במצלמות.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן