צפו בפרוש: צריכים שיהיו לנו את הכלים לפעול בחיפה

השר פרוש שמבקר בימים האחרונים במספר ערים לקראת הבחירות המוניצפליות, הגיע אמש (שני) לחיפה ודיבר על החשיבות של תחילת הפעילות כבר כעת.

אמש נערכה אסיפה מיוחדת של אגו”י לקראת הבחירות המוניצפליות, ושר המורשת מאיר פרוש הגיע למקום כדי לדרבן את השטח. לאסיפה הגיעו נציגי הקהילות החסידיות בחיפה, כשהמטרה הייתה לזרז ולהחליט על מהלכים לקראת הבחירות.

בדבריו אמר השר פרוש, כי יש חשיבות שאגו”י תשיג שני נציגים. הוא סיפר לציבור על מכתב שמצא באחרונה שמוען עבור אגו”י בירושלים, ונשלח לפני עשרות שנים אודות פעילות אגו”י בבני ברק, ועל החשיבות בנציג השני. בדבריו אמר כי החזון איש כתב בכתב ידו בצד המכתב על חשיבותו של נציג נוסף שיכול להוסיף כוח, בכך שיוקמו מוסדות לימוד.

השר פרוש התייחס לעצם האסיפה שנערכת כבר בתחילת חודש אב. לדבריו, העיתוי הנוכחי הוא נכון וטוב שכן לאחר מכן מתחילים בין הזמנים, זמן אלול ואז החגים, ולכן טוב להתחיל בליבון הסוגיה כבר עכשיו.

“אלו שנמצאים כאן באסיפה רוצים לגור בחיפה”, אמר פרוש והוסיף בהמשך: “צריכים שיהיו לנו את הכלים לפעול, ועבור הקהילה החרדית אחד הכלים לפעול זה נציגים בעירייה, ובכך יתאפשר לחיות פה בצורה טובה”. “אם יהיו תוצאות טובות בבחירות, נוכל לנצל יותר מהכוח הסגולי שלנו. אנחנו צריכים לעשות את ההשתדלות, והנציגים צריכים לעשות מהלכים כדי לא להיכשל. הם יכולים להשלים קואליציה שראש העיר רוצה פה תמכנו בו, וכל מיני דברים אחרים אחרים שצריך לעשות כדי לא להיכשל, אז נקבל את התוספת שצריכים, משהו יותר טוב ממה שיש עד היום. צריכים לשאוף יותר, ובחירות לעירייה זה יכול להביא את התועלת הנדרשת.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן