משה ארבל. צילום: לדעת

אוזן פעל ושר הפנים האריך את הסמכת הוועדה המקומית

שר הפנים משה ארבל משס האריך בשנתיים את הסמכת הוועדה המקומית חיפה כוועדה מקומית עצמאית, לאחר פעילות של שתדלנו מצד יו"ר שס בחיפה אורי אוזן.

שר הפנים ח”כ משה ארבל, חתם אמש (ראשון) על ההודעה המסמיכה את הוועדה המקומית חיפה כוועדה מקומית עצמאית. בכך הוארכה סמכות הוועדה המקומית לאשר תכניות התואמות את תכנית המתאר המאושרת של חיפה חפ / 2000..

במכתב שצורף להודעת ההסמכה נכתב בין היתר: “שר הפנים רשאי להאריך את הסמכת הוועדה לתקופות נוספות “לאחר שמצא, לעניין וועדה מקומית עצמאית, כי מיום הסמכתה היא מקיימת באופן מקצועי ויעיל מערכת אכיפה של ההוראות לפי חוק זה”, וזאת, לאחר קבלת חוות דעת היועצת המשפטית לממשלה ומנהל יחידת הבקרה וקבלת המלצות מנהל מינהל התכנון ויו”ר הוועדה המחוזית הנוגעת בדבר”.

עוד כותב השר: לאחר שהתקבלו במשרדי חוות הדעת וההמלצות ע”י הגורמים שפורטו לעיל, בהתאם לחוות דעתה של המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, החלטתי, להסמיך את הוועדה המקומית חיפה כוועדה עצמאית לתקופה של שנתיים.

בשיחה עם אתר 970, מספר חבר מועצת העיר מטעם שס אורי אוזן כי לפני כשבועיים פנתה פקידה בכיר בעיריית חיפה אליו וביקשה את התערבותו בנושא ופנייתו לשר הפנים שהינו ממפלגתו. אוזן פנה ודיבר עם השר ארבל, וכאמור אתמול התקבלה ההחלטה שמשמעותה, היא כי ניתן יהיה לקדם תוכניות בניה בעיר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן