צילום: 970

כלב מועד: בת 40 הותקפה ע”י כלב ברחוב ארלוזרוב

בפעם השלישית בתוך מספר חודשים, כלב מסוג פיטבול תקף ונשך עוברת אורח שנזקקה לפינוי לבית החולים. בעל הכלב עוכב לחקירה. תושבי השכונה זועמים על העירייה ששחררה בעבר את הכלב מהסגר לאחר פעמיים שנשך ותקף.

בפעם השלישית בתוך מספר חודשים, כלב מסוג פיטבול תקף ונשך עוברת אורח. המקרה המדובר, אירע הערב (חמישי) סמוך לשעה תשע, כאשר תושבת העיר כבת 40 הותקפה על ידי אותו הכלב המוכר לרשויות ולמשטרה.

בעקבות התקיפה נזקקה האישה לטיפול רפואי ולפינוי באמצעות אמבולנס לבית החולים. בעלי הכלב המוכרים אף הם למשטרה, ניסו להשתלט על הכלב אך גם להם לקח זמן.

האירוע הערב הוא כאמור המקרה השלישי שבו הכלב הספציפי נושף ומתנפל על עוברי אורח, כאשר בפעם הקודמת בחור תושב הדר ננשך ונזקק לטיפול רפואי.

לאחר אותו מקרה שני ציפו מהעירייה שלא תשחרר את הכלב ובוודאי לא תשיב אותו לבעלים, אולם הוא שוחרר ובתגובה אמרו אז בעירייה לאתר 970 כי הוא שוחרר תחת תנאים המגבילים את בעלי הכלב לדאוג שיהיה עם רסן וקשור בכל יציאה עימו לרחוב. עוד הוסיפו כי שחרור הכלב נעשה לאחר שהותאם לו זמם מיוחד, מה שהערב (חמישי) הוברר שלא ממש עזר.

בפועל נצפו הבעלים והכלב כשהם לא עומדים בתנאים. הערב הדבר הביא לפציעה נוספת של אישה תמימה שהלכה ברחוב ובעקבות כך נזקקה לטיפול רפואי. בקרב תושבי השכונה שורר כעס רב נגד השירות הוטרינרי ששחרר בעבר את הכלב, לאחר פעמיים שבהם נשך וגרם לפציעת בני אדם. “הכתובת הייתה על הקיר, ואנחנו מקווים שהפעם גם תיהיה תביעה אזרחית נגד הרשלנות שהייתה כאן”.

שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את בעל הכלב בחשד לתקיפה על ידי בעל חיים, ובשעה זו הוא נחקר במשטרה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן