נעצרו חמישה בחשד להשמטת הכנסות מעל 150 מליון

חמישה בני משפחה מחיפה וקריית אתא נעצרו בחשד למעורבות בהשמטת הכנסות בהיקף של מעל 150 מיליון ₪, ניהול עסק ללא רישיון ועבירות הלבנת הון.

זוג תושבי חיפה נעצרו היום יחד עם שלושה מילדיהם תושבי קרית אתא בחשד להשמטת הכנסות בהיקף כולל של מעל 150 מיליון ₪, ניהול עסק ללא רישיון לפי חוק נותני שירותים פיננסים ועבירות הלבנת הון. החמישה הובאו בפני בית משפט השלום בחיפה ושחוררו בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי אחד החשודים עוסק בניכיון צ’קים ומתן הלוואות, בהיקף של כ-150 מיליון ₪ ועל פי החשד הסתיר את עיסוקו מפקיד השומה, תוך שימוש בבני משפחתו ולא דיווח על הכנסותיו כחוק. כמפורט בבקשה, פעל החשוד באמצעות נש”פים שונים ובכלל זה השתמש בבני משפחתו ופתח על שמם כרטיסים בנש”פים, הפקיד צ’קים על שמם ופעל בחשבונות בנק שנוהלו של שמם. החשוד גם רכש רכבי יוקרה ונדל”ן על שמם של החשודים האחרים שהינם חסרי מקורות הכנסה.

כך לדוגמא, בחשבונות הבנק של בני משפחתו נמצאו הפקדות מזומן, צ’קים והעברות בנקאיות בסכום כולל של כ-12.8 מיליון ₪ שמקור מרביתם מנש”פים בהם פעל החשוד.  כמו כן, עלה כי נוהלו על שמם של בני משפחתו כרטיסים בנש”פ בהיקף כולל של 34.6 מיליון ₪, וכי הם רכשו ומכרו מספר רכבי יוקרה, ביניהם מרצדס בסכום של 650,000 ₪. בנוסף, עלה כי אחת החשודות רכשה בית בעתלית בסכום של 4.8 מיליון ₪, כל זאת בזמן שבני המשפחה חסרי מקורות הכנסה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן