קליש עזבה והותירה בונבונירה ומסמך סיכום קדנציה

ראש העיר היוצאת עינת קליש עזבה היום (חמישי) את לשכת ראש העיר, והותירה לראש העיר הנכנס בונבונירה, מסמך סיכום קדנציה ומכתב אישי בו כתבה: "מקווה שהדברים הטובים ימשיכו גם בשנים הבאות ביתר שאת".

ראש העיר היוצאת ד”ר עינת קליש, עזבה היום (חמישי) את לשכת ראש העיר, זאת לקראת כניסתו של ראש העיר הנבחר יונה יהב, ביום ראשון הקרוב ללשכת ראש העיר חיפה.

קליש עזבה את הלשכה כשהיא מותירה מאחור בונבונירה, למד תיקייה עם סיכום הקדנציה וכן מכתב אישי שבו כתבה “מקווה שהדברים הטובים ימשיכו גם בשנים הבאות ביתר שאת”.

בפוסט שפרסמה לפני זמן קצר, כתבה קליש: “יש ראשי עיר שחלמו כל חייהם להיות ראש עיר. אני חלמתי רק על חיפה, ושאוכל להתחיל לשנות את המציאות שלה. ידעתי שעיר כמו חיפה, שכבר עשורים רבים מתדרדרת בהרבה פרמטרים, חייבת שינוי כיוון משמעותי. הסברתי לא אחת שזה מחייב לקפוץ על ההגאים של האניה הגדולה הזו ולסובב אותם, על מנת שהאניה תתחיל להפליג ליבשת מבטחים”.

“השארתי היום לראש העיר הנכנס את כל המידע המרכזי והמשמעותי, ואני מצרפת גם לכם – מסמך סיכום קדנציה. המסמך קצר, ענייני וחלקי. ישנם עוד נושאים רבים שלא הספקתי להכניס, כמו התחלה של מהפכה בעולם הספורט, מיחשוב של שירותי עירייה, אבטחה דיגיטלית שמונעת שחיתות בתוך העירייה, ועוד תחומים רבים בהם עסקנו בחמש וחצי השנים האחרונות. למסמך הזה הוכנה תיקיה גדולה במחשב העירייה עם כל המסמכים החשובים – שיועברו להנהלת העירייה הנכנסת. אני כמובן עומדת לרשותם ככל שאתבקש”.

“אני מרגישה גאוה עצומה.  למרות חמש וחצי שנים של אירועים קשים מאד – קורונה, “שומר חומות”, חמש ממשלות מתחלפות, מלחמה שהיא טראומה לאומית, חברה ישראלית מתפוררת תחת אלימות שהפכה לנורמה מצערת ברשתות ובכלל – אני רואה את ההישגים שלנו בקדנציה הזו כלא פחות מנס. הישגים בלתי מבוטלים שאת חלקם אי אפשר יהיה למחוק. אי אפשר יהיה להחזיר את העיר האהובה שלנו לעידן הקודם אחרי שהשרשנו שינויים עמוקים במודעות, בשקיפות, בנורמות”.

“אני גאה ומכירה תודה על הזכות שנתתם לי לתפוס את ההגאים של האניה האהובה שלנו, ולשנות לה את זוית ההפלגה באופן משמעותי. אולי הנהיגה שלי נראתה לכם ‘פרועה’ לעיתים, אבל היא היתה מחושבת ואחראית. אני מודה לכם על שנתתם לי את ההזדמנות לעשות שינוי גדול בנושאים רבים ועצומים עבור עתיד העיר. אני מודה לצוות שלי ולכל האמיצים שהסכימו לעלות איתי על האוניה, הבינו בדיוק מה אני עושה, והיו רתומים לא פחות ממני לעשות את השינוי. אתם אנשים נדירים. כולי תקווה שיום אחד תתעמקו בכתוב כאן ובחומרים שיצופו עוד בהמשך, ושתהיו גאים גם אתם – על מה שקרה בחמש שנים חשובות ביותר לעיר”. שלכם, עינת קליש רותם, ראש העיר ה -10 של העיר חיפה, והאישה הראשונה לעמוד בראשה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן