צפו: כשהאווירה החגיגית במועצה הוחלפה באחת

האווירה החגיגית שהייתה לאורך מרבית ישיבת המועצה הראשונה, הוחלפה באחת, עד שגם ראש העיר הרים קולו ואמר: "אתם הופכים את זה לאווירה לא נעימה, שלא מתאימה ליום הזה".

אווירה חגיגית הייתה באולם מועצת העיר לאורך מרבית הזמן של כינוס המועצה. אלא שאז רוח האופוזיציה החלה לנשוב. זה התחיל באלי בן דיין מהליכוד שהודיע כי הם יהיו אופוזיציה ואמר כי מרגיש לו שהעירייה הפכה לסניף של אונר”א, על רקע הכנסתו לקואליציה של רג’א זעתרה מחד”ש.

ההמשך היה סוער יותר, כאשר חבר המועצה יעקב בורובסקי, אמר לפני ההצבעה על נושא הוועדות כי נעשו שינויים של הרגע האחרון שהם בלתי סבירים ולא מתואמים, הוא דרש הסבר על כך ואז החל גם עימות מילולי מול חבר המועצה קיריל קארטניק. בשלב זה ראש העיר נטל את רשות הדיבור וביקש לסכם את ההצבעה שהחלה קודם לכן תוך שהוא מרים את קולו ושואל אם “אפשר לבקש שקט?”

בהמשך פנה לבורובסקי ואמר לו: “אנחנו לא עושים שום החרגה, אנחנו מצביעים. אתם מביאים את זה לאווירה לא נעימה, שלא מתאימה ליום הזה”.

קארטניק שהינו חלק מהקואליציה, ביקש לפנות ליועצת המשפטית של העירייה ולבקש משהו נוסף, ננזף על ידי ראש העיר שלא הסכים. כשבכל זאת פנה לעברה וביקש להסב את תשומת ליבה לנושא של ‘עובדי עירייה’ באותה החלטה, פנה אליו ראש העיר והזהיר אותו: “אני אוציא אותך”.

שם זה לא נגמר, וכאשר פנה אחד מבכירי העובדים האחראי על תאגידירים בעירייה, ואמר כי הוא רוצה להוסיף דבר מה, זעם עליו ראש העיר ואמר לו: “אם היית רוצה להוסיף, היית צריך להוסיף בזמן”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן