אלי בן דיין. צילום: 970

צפו בנציג הליכוד: מרגיש כאילו העירייה היא סניף של אונר”א

אלי בן דיין, חבר המועצה מטעם הליכוד נאם בישיבת המועצה ותקף: מרגיש לי כאילו עיריית חיפה היא סניף של אונר"א. אנחנו ניהיה אופוזיציה לוחמת. דבריו בעקבות ההסכם עם זעתרה וחד"ש.

חבר מועצת העיר מטעם הליכוד אלי בן דיין, הודיע בישיבת המועצה כי הליכוד תיהיה אופוזיציה לוחמת. דבריו נאמרו בנאום קצר שנשא לאחר שביקש את רשות הדיבור.

“אני לא יכול לעמוד מנגד מאבדן הערכים, אנחנו ניהיה אופוזיציה לוחמת, זו לא אמירה, זו תיהיה הממציאות החדשה”,כך פתח את דבריו על רקע ההסכם עם סיעת חד”ש ורג’א זעתרה.

“בדיוק לפני חצי שנה אירע ה’שבעה באוקטובר’. אחים ואחיות שלנו נרצחו על ידי מפלצות חסרות כל צלם אנוש, רק בגלל שהם יהודים. למרבה התדהמה יושבים אנשים בחדר הזה שרואים את ארגוני הטרור חמאס וחיזבאלה שהם ארגונים אנטישמיים, כשארגונים ‘לוחמי חופש'”. “יושבים אנשים נוספים בחדר הזה, אנשים שסובלים מ’ליקוי מאורות’ אמיתי. שמבחינתם הכל מותר, ומוציאים את דיבת ישראל רעה”.

“אתם שאמורים לנהל גוף שלטוני של מדינת ישראל, עוסקים בקנייה ומכירה של ג’ובים, מחלקים את כספי המיסים שלנו כאילו הם שלכם. לי זה מרגיש שזו לא עיריית חיפה, אלא סניף של אונר”א. אפס ערכים, אפס מודעות ואפס התחשבות ברגשות הציבור. אתם צריכים להתבייש. אני מודיע לכם באופן רשמי, שבחמש שנים הבאות ניהיה אופוזיציה לוחמת וימנית. אנחנו נתנגד לכניסה לקואליציה של כל גורם נגד מדינת ישראל”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן