סוף לסאגה: נתיבות משה לקראת כניסה לאגף החדש

בפעילות מ"מ ראה"ע מיכי אלפר, לאחר שנים של סבל ואין ספור קשיים ועיכובים מסתייימת בקרוב הקמת האגף החדש של בתי הספר נתיבות משה בקרית שמואל. תלמידות בית הספר - בנות ותלמידות התיכון החדש בקרית שמואל צפויות להתחיל את הלימודים במקום מיד עם סיום העבודות ותום הסגר.

הקמת אגף החדש והזמני של בית הספר הסתיימה לפני מספר ימים ונראה כי שנות הסבל של בית הספר נתיבות משה באות לסיומם.

הליכי התכנון ההקצאה והבינוי ארכו זמן רב בשל מעכבים שונים ביניהם נסיונות האופזיציה לעכב את ההליכים אך בשעה טובה ההליכים כולם הסתיימו ועם סיום בניית הממ”ד בימים הקרובים ולאחר שהתקבלו כל האישורים השונים בית הספר והתיכון יחלו את פעילותם במקום.

האגף נבנה על ידי העירייה בהשקעה משמעותית ותוך חשיבה על כל פרט בדאגה לרווחת התלמידים. החצר רובדה כולה במצע דשא סינטתי איכותי, הכיתות רחבות ידיים ומבודדות מרעשים, הותקן בכל הכיתות מיזוג מהחברות הטובות ביותר, בוצע פיתוח סביבתי מלא ונרכש ריהוט חדש לכל הכיתות.

בעקבות דרישה חדשה של פיקוד העורף שתחילה הסתפק במרחק הקצר בין האגף לבית הספר הישן, מוקם בהליך מואץ ממ”ד תקני במקום כאשר העבודות צפויות להסתיים תוך כשבועיים. את עלות בניית הממ”ד השיג מ”מ ראה”ע מיכי אלפר בסיכום מול משרד החינוך על העמדת מימון של 250,000 אלף ש”ח לבנייתו.

כל זאת נעשה בעבודה מתמדת של מ”מ ראה”ע מיכי אלפר מלווה את הפתרון לבית הספר באופן צמוד בתמיכה מליאה של ראש העיר עינת קליש ובהענות לכל הצרכים והמענים הנדרשים.

מיכי אלפר מ”מ ראש העיר: “נתתי את נשמתי עבור המקום. הקשיים הרבים והמכשולים שגורמים שונים ניסו להערים בדרך רק חיזקו אותי בדרך אל היעד. הבטחנו שנדאג לפתרון ובס”ד אנו עושים זאת. זהו רק השלב הראשון לקראת הקמת מבנה קבע מפואר וראוי לבית הספר כולו”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן