לבקשת ארגוני ההצלה: הצעה לסדר לשילוט מספרי הבתים

חבר מועצת העיר מנחם קפלן הגיש למועצת העיר הצעה לסדר לפיה העירייה תבצע התקנה של שלטי המספרים על הבניינים בעיר. במטרה למנוע סכנת חיים של המזמינים שרותי הצלה וחירום כאשר במקרים של סכנת חיים כל דקה היא קריטית ועלולה לחרוץ חיים".

חבר מועצת העיר מנחם קפלן הגיש למועצת העיר הצעה לסדר לפיה העירייה תבצע התקנה של שלטי המספרים על הבניינים בעיר.

ההצעה הוגשה בעקבות פניות רבות שהגיעו אליו ממתנדבי ארגוני ההצלה בעיר על כך שפעמים רבות בעת שהם מוזעקים לקריאות חירום והצלה הם מאבדים זמן יקר וקריטי במאמץ למצוא את הכתובת המדוברת כאשר השילוט המצביע על מס’ הבית חסר או מופיע באופן לקוי.

קפלן: “התופעה הזו בה מספרי הבתים אינם מופיעים על הבניינים מעבר לאי הנוחות הרבה של אורח המחפש לשווא את יעדו היא בהחלט מסכנת חיים כאשר במקרים של סכנת חיים כל דקה היא קריטית ועלולה לחרוץ חיים”.

מתברר כי בעבר החלה העירייה להתקין שלטים גדולים וברורים הכוללים מחזירי אור על הבניינים בעיר כשהכוונה היתה לפי הודעת הנהלת העיר דאז להשלים את הפרישה בכל העיר אלא שמסיבות שאינם ברורות הפרוייקט לא הסתיים.
שכונת הדר החרדית בה ריבוי בניינים וכניסות, בניינים הקיימים מזה שנים רבות, זקוקה באופן דחוף לשילוט זה. בהצעתו מציע קפלן להתחיל את ההתקנה באזורים בהם הדבר נדרש ביותר ולהמשיך בשלבים לכל העיר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן